METRO запустила digital-кампанію з підтримки ресторанів
17 Апр 2020, 15:15

METRO запустила digital-кампанію з підтримки ресторанів

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розпочала безкоштовну інформаційну кампанію для підтримки бізнесу своїх HoReCa-клієнтів в умовах карантину – понад 100 ресторанів в 11 містах України, які продовжують працювати у форматі доставки.

Інформаційна кампанія, що реалізується в рамках проекту «Restaurants & METRO», має на меті безкоштовне просування послуг ресторанів, які працюють на самовивіз та/або доставку в Києві, Дніпрі, Івано-Франківську, Львові, Маріуполі, Миколаєві, Запоріжжі, Полтаві, Харкові, Одесі та Кривому Розі. Комунікація здійснюється на базі власних digital-майданчиків  METRO – спеціальна сторінка на офіційному сайті компанії, промо у соціальних мережах, на профільних сайтах та пошукових платформах.

«Обслуговуючи мільйони приватних підприємців та бізнесів у 26 країнах світу вже понад 50 років, наша компанія добре знає, скільки зусиль їм доводиться докладати для успіху власної справи. Бізнес у сфері HoReCa завжди був чутливим до будь-яких соціальних та економічних змін у світі. А в теперішніх умовах наші клієнти-ресторатори змушені навіть змінювати власну бізнес-модель, щоб втриматись «на плаву» та адаптуватись до нових реалій, – коментує Антон Жорін, Директор з маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Компанія METRO, володіючи потужною міжнародною експертизою у сфері підтримки HoReCа, робить все можливе для того, щоб підтримати своїх клієнтів у цей непростий період. Так, ми знизили суму мінімального замовлення, збільшили кредитні ліміти та відтермінування платежів, розвиваємо релевантний HoReCa-асортимент, пропонуємо тимчасове працевлаштування в наших ТЦ для персоналу наших клієнтів. Наступним логічним кроком з нашого боку стала інформаційна підтримка ресторанів на наших власних майданчиках. У цьому проекті наша компанія виступає у якості комунікаційної платформи – ми хочемо, щоб якомога більше наших кінцевих клієнтів скористалися послугами ресторанів, які продовжують працювати для всіх нас, незважаючи на обставини. Таким чином, навіть в умовах самоізоляції та соціального дистанціювання ми зможемо насолоджуватися улюбленими стравами та, водночас, допомагати українським ресторанам зберегти свій бізнес».  

Расскажите друзьям про новость