METRO запустила digital-кампанію з підтримки ресторанів
17 Апр 2020, 15:15

METRO запустила digital-кампанію з підтримки ресторанів

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розпочала безкоштовну інформаційну кампанію для підтримки бізнесу своїх HoReCa-клієнтів в умовах карантину – понад 100 ресторанів в 11 містах України, які продовжують працювати у форматі доставки.

Інформаційна кампанія, що реалізується в рамках проекту «Restaurants & METRO», має на меті безкоштовне просування послуг ресторанів, які працюють на самовивіз та/або доставку в Києві, Дніпрі, Івано-Франківську, Львові, Маріуполі, Миколаєві, Запоріжжі, Полтаві, Харкові, Одесі та Кривому Розі. Комунікація здійснюється на базі власних digital-майданчиків  METRO – спеціальна сторінка на офіційному сайті компанії, промо у соціальних мережах, на профільних сайтах та пошукових платформах.

«Обслуговуючи мільйони приватних підприємців та бізнесів у 26 країнах світу вже понад 50 років, наша компанія добре знає, скільки зусиль їм доводиться докладати для успіху власної справи. Бізнес у сфері HoReCa завжди був чутливим до будь-яких соціальних та економічних змін у світі. А в теперішніх умовах наші клієнти-ресторатори змушені навіть змінювати власну бізнес-модель, щоб втриматись «на плаву» та адаптуватись до нових реалій, – коментує Антон Жорін, Директор з маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Компанія METRO, володіючи потужною міжнародною експертизою у сфері підтримки HoReCа, робить все можливе для того, щоб підтримати своїх клієнтів у цей непростий період. Так, ми знизили суму мінімального замовлення, збільшили кредитні ліміти та відтермінування платежів, розвиваємо релевантний HoReCa-асортимент, пропонуємо тимчасове працевлаштування в наших ТЦ для персоналу наших клієнтів. Наступним логічним кроком з нашого боку стала інформаційна підтримка ресторанів на наших власних майданчиках. У цьому проекті наша компанія виступає у якості комунікаційної платформи – ми хочемо, щоб якомога більше наших кінцевих клієнтів скористалися послугами ресторанів, які продовжують працювати для всіх нас, незважаючи на обставини. Таким чином, навіть в умовах самоізоляції та соціального дистанціювання ми зможемо насолоджуватися улюбленими стравами та, водночас, допомагати українським ресторанам зберегти свій бізнес».  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость