METRO Україна та Procter&Gamble Україна проводять спільну благодійну акцію «Один для Одного»
03 Ноя 2021, 12:56

METRO Україна та Procter&Gamble Україна проводять спільну благодійну акцію «Один для Одного»

Компанії METRO Україна та Procter&Gamble Україна розпочали спільну благодійну акцію «Один для Одного», головною метою якої є передача побутової хімії для багатодітних сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах та якими опікується міжнародний благодійний фонд «Фудбенк».

Акція проходить з 03 листопада по 27 листопада 2021 року в усіх торговельних центрах METRO в Україні у 18 містах. За умовами акції протягом цього періоду за кожну продану одиницю продукції під торговими марками Ariel, Tide, Lenor, Fairy та Mr. Proper у мережі торговельних центрів METRO, компанія Procter&Gamble Україна передасть таку ж кількість одиниць продукції зі свого портфоліо торгових марок на благодійність через членів мережі благодійного фонду «Фудбенк» – для багатодітних сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Крім того, у рамках акції, 2000 найбільш потребуючих багатодітних сімей отримають разом з побутовою хімією також набори для прибирання, надані компанією МЕТRО.

«Це вже друга хвиля нашого спільного проекту з МЕТRО у рамках реакції на COVID-19. Минулого разу ми допомагали самотнім літнім людям, а тепер спрямовуємо зусилля на підтримку соціально незахищених багатодітних сімей. Кожен охочий може долучитись до благодійної справи, взяти участь в акції «Один для Одного» та допомогти тим, хто цього найбільше потребує. Завдяки ініціативі багатодітні родини у різних куточках України отримають річний запас засобів для прання та прибирання, і така підтримка є надзвичайно актуальною в часи пандемії.» зазначила Наталія Нікітіна, керівник з корпоративних комунікацій «Procter&Gamble Україна».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Передача благодійної допомоги здійснюватиметься з 30 листопада 2021 року до 01 лютого 2022 року. 

«Згідно з даними ЮНІСЕФ Україна, одними з найбільш незахищених верств населення в Україні є багатодітні сім’ї, а також сім’ї в яких дитину виховує один із батьків. Зберегти сім’ю в такій ситуації та забезпечити дітям належні умови проживання – одне з найголовніших завдань батьків, які перебувають у складних життєвих обставинах. Тож, щоб допомогти цим людям підтримувати належну чистоту вдома та оберігати своїх дітей від захворювань, компанія METRO Україна спільно з партнерами організували благодійну акцію. Окрім передачі засобів для прання і прибирання від Procter&Gamble Україна, наша компанія надасть для сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах,  господарські товари для прибирання під власною торговою маркою ARO. Співпрацюючи з реабілітаційними центрами, які опікуються вилученими з родин дітьми, ми отримуємо зворотний зв’язок, що дуже важливо підтримувати саме сім’ї в скруті, щоб не допустити їхнього руйнування. Це і є головною метою проєкту.», — коментує Олеся Оленицька, директорка з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю МЕТRO Україна.   

«Благодійний фонд «Фудбенк» є пов’язуючою ланкою між виробником, постачальником та тими верствами населення, які потребують допомоги. Ми дуже цінуємо благодійні ініціативи наших постійних партнерів і з задоволенням втілюємо їх у життя», — коментує Володимир Іванов, Голова Правління КМБФ Фудбенк

Расскажите друзьям про новость