Компанії METRO Україна та Procter&Gamble Україна розпочали спільну благодійну акцію «Один для Одного», головною метою якої є передача побутової хімії для багатодітних сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах та якими опікується міжнародний благодійний фонд «Фудбенк».
Акція проходить з 03 листопада по 27 листопада 2021 року в усіх торговельних центрах METRO в Україні у 18 містах. За умовами акції протягом цього періоду за кожну продану одиницю продукції під торговими марками Ariel, Tide, Lenor, Fairy та Mr. Proper у мережі торговельних центрів METRO, компанія Procter&Gamble Україна передасть таку ж кількість одиниць продукції зі свого портфоліо торгових марок на благодійність через членів мережі благодійного фонду «Фудбенк» – для багатодітних сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Крім того, у рамках акції, 2000 найбільш потребуючих багатодітних сімей отримають разом з побутовою хімією також набори для прибирання, надані компанією МЕТRО.
«Це вже друга хвиля нашого спільного проекту з МЕТRО у рамках реакції на COVID-19. Минулого разу ми допомагали самотнім літнім людям, а тепер спрямовуємо зусилля на підтримку соціально незахищених багатодітних сімей. Кожен охочий може долучитись до благодійної справи, взяти участь в акції «Один для Одного» та допомогти тим, хто цього найбільше потребує. Завдяки ініціативі багатодітні родини у різних куточках України отримають річний запас засобів для прання та прибирання, і така підтримка є надзвичайно актуальною в часи пандемії.» — зазначила Наталія Нікітіна, керівник з корпоративних комунікацій «Procter&Gamble Україна».
Передача благодійної допомоги здійснюватиметься з 30 листопада 2021 року до 01 лютого 2022 року.
«Згідно з даними ЮНІСЕФ Україна, одними з найбільш незахищених верств населення в Україні є багатодітні сім’ї, а також сім’ї в яких дитину виховує один із батьків. Зберегти сім’ю в такій ситуації та забезпечити дітям належні умови проживання – одне з найголовніших завдань батьків, які перебувають у складних життєвих обставинах. Тож, щоб допомогти цим людям підтримувати належну чистоту вдома та оберігати своїх дітей від захворювань, компанія METRO Україна спільно з партнерами організували благодійну акцію. Окрім передачі засобів для прання і прибирання від Procter&Gamble Україна, наша компанія надасть для сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, господарські товари для прибирання під власною торговою маркою ARO. Співпрацюючи з реабілітаційними центрами, які опікуються вилученими з родин дітьми, ми отримуємо зворотний зв’язок, що дуже важливо підтримувати саме сім’ї в скруті, щоб не допустити їхнього руйнування. Це і є головною метою проєкту.», — коментує Олеся Оленицька, директорка з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю МЕТRO Україна.
«Благодійний фонд «Фудбенк» є пов’язуючою ланкою між виробником, постачальником та тими верствами населення, які потребують допомоги. Ми дуже цінуємо благодійні ініціативи наших постійних партнерів і з задоволенням втілюємо їх у життя», — коментує Володимир Іванов, Голова Правління КМБФ Фудбенк.