METRO Україна та Procter  & Gamble Україна проводять спільну благодійну акцію «Один для Одного»
07 Окт 2020, 11:30

METRO Україна та Procter & Gamble Україна проводять спільну благодійну акцію «Один для Одного»

Компанії METRO Україна та Procter & Gamble Україна розпочали спільну благодійну акцію «Один для Одного», головною метою якої є передача побутової хімії для людей похилого віку, що опинилися в складних життєвих обставинах та якими опікується міжнародний благодійний фонд «Карітас України».

Акція проходить з 07 жовтня по 03 листопада 2020 року в усіх торговельних центрах METRO в Україні у 18 містах. За умовами акції протягом цього періоду за кожну продану одиницю продукції під торговими марками Ariel, Tide, Lenor, Fairy та Mr. Proper у мережі торговельних центрів METRO, компанія Procter & Gamble Україна передасть таку ж кількість одиниць продукції зі свого портфоліо торгових марок на благодійність через осередки міжнародного благодійного фонду «Карітас України» – для самотніх літніх людей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Передача благодійної допомоги здійснюватиметься з 30 листопада 2020 року до 30 червня 2021 року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Осінь – це прекрасна золота пора, що часто асоціюється зі зрілістю та досвідом. Показово, що Міжнародний день людей похилого віку відзначаються саме 1 жовтня, коли осінь повністю вступає у свої права. Для нас дуже важливо, що спільними зусиллями благодійників та відповідального бізнесу, ми можемо об’єднати українців у спільному бажанні творити добро! Кожна одиниця донованої продукції буде передана найбільш потребуючим громадянам у різних куточках України, серед них – перш за все одинокі люди похилого віку, яким ми допомагаємо з 1999 року безперервно в межах нашого унікального проєкту Домашня опіка. Придбавши товари компанії Procter & Gamble в мережі торговельних центрів METRO в Україні кожен покупець не лише придбає високоякісну продукцію для себе та своєї родини, але й забезпечить нею людей, які живуть у скруті та навіть не розраховують на користування товарами побутової хімії високої якості», — зазначає Владислав Шелоков, директор з комунікацій та мобілізації ресурсів МБФ «Карітас України».

«Ми в P&G завжди прагнули підтримувати тих, хто цього найбільше потребує — особливо у важкі часи. В рамках реакції на COVID-19 ми зосередили наші зусилля на трьох головних пріоритетах: безпека наших співробітників, потреби покупців і допомогу тим, хто опинився у важких життєвих обставинах. З початку карантину, ми мобілізували наші зусилля у підтримці найбільш вразливих представниках нашого суспільства – самотніх бабусях та дідусях у тих сферах, де ми, як виробник засобів для догляду за домівкою та особистою гігієною, маємо найсильнішу експертизу. У партнерстві з МБФ Карітас ми реалізували проект забезпечення благодійних пральнь, надавали гігієнічні та миючі засоби для опорних лікарень України. Але фундаментальних зміни ми можемо досягти лише разом з нашими рітейл партнерами та покупцями. Ми пишаємося нашим спільним проектом з METRO Україна та Карітас, який допоможе всім бажаючим долучитися до великої доброї справи через прості буденні дії, такі як шопінг. Обравши соціально відповідальні бренди кожен з нас може зробити свій внесок у допомогу самотнім літнім людям» зазначив Дмитро Кисельов, генеральний директор «Procter & Gamble Україна».

«Усі ми живемо у світі, де ситуація змінюється дуже швидко, тож адаптивність до нових умов стала однією з базових навичок сучасної людини. Та це актуально не для всіх. Для людей поважного віку життя плине в іншому темпі, вони мають зовсім інші страхи та не можуть вже завтра жити за іншими правилами і дбати про себе в кризових реаліях. Тому як соціально відповідальна компанія METRO Україна знає, наскільки актуальною й важливою зараз є проблема самотніх літніх людей та як важливо їм допомагати в цей непростий час. Наша компанія із радістю долучилася до благодійної акції «Один для Одного», адже ми вже маємо досвід допомоги саме літнім людям, який полягає як у підтримці продовольчими соціальними наборами, так і в покращенні умов їхнього проживання у спеціальних установах. Наприклад, у квітні до Великодня, METRO Україна передала 5000 соціальних наборів для літніх людей у всіх містах присутності наших торговельних центрів, а в серпні – встановила систему для очищення води в Івано-Франківському геріатричному пансіонаті. Ми дякуємо партнерам, що разом зможемо втілити ще одну важливу ініціативу та покращити життя тим, хто зараз цього найбільше потребує», — коментує Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».   

Расскажите друзьям про новость