«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» передала 5000 соціальних наборів літнім людям у 18 містах
16 Апр 2020, 10:12

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» передала 5000 соціальних наборів літнім людям у 18 містах

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» передала до Великодніх свят 5000 соціальних наборів літнім людям у 18 містах своєї присутності в Україні в рамках продовження благодійної ініціативи, спрямованої на допомогу найбільш вразливим верствам населення у боротьбі з Covid-19. До соціальних наборів увійшли товари першої необхідності – олія, цукор, макарони, гречана та кукурудзяна крупи, овочеві консерви і мило.


В рамках ініціативи з підтримки літніх людей METRO організувала оперативну передачу соціальних наборів у 18 містах України: Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі, Житомирі, Тернополі, Луцьку та Чернігові. Партнером у реалізації цього проекту став Київський міський благодійний фонд «Фудбенк», з яким компанія співпрацює з 2011 року відповідно до стратегії відповідального споживання харчових продуктів та боротьби з голодом.


«Попри те, що світ і досі активно бореться з пандемією Covid-19, важливо розуміти, що ця криза рано чи пізно закінчиться. І ми, як соціально відповідальний бізнес, дуже чітко усвідомлюємо свою роль у підтримці держави та найбільш вразливих верств населення під час цієї кризи. Це не остання благодійна ініціатива з боку нашої компанії, спрямована на боротьбу з наслідками пандемії. Наша команда буде й надалі підтримувати наших клієнтів, партнерів та суспільство, щоб пережити цей складний період разом», – підсумувала Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость