METRO Cash&Carry Ukraine разом із digital-агенцією MokCo запустили digital-проєкт, покликаний допомогти локальному бізнесу — кав’ярням, ресторанам, барам та кафе — вийти з карантину.
Це флешмоб, ціль якого — отримати нових гостей за допомогою UGC від лояльних відвідувачів.
Для багатьох закладів теперішня криза може стати останньою. Після карантину вони більше не відчинять для вас свої двері. Саме тому зараз заклади звертаються до гостей із проханням: «Натегай нам майбутнє»!
А увагу METRO Cash&Carry Ukraine та MokCo agency акцентують на тому, що допомагати можна не лише фінансово, а й за допомогою своїх сторінок у соцмережах: достатньо розмістити сторі з хештегом #тегаймайбутнє та відмітити улюблений заклад. Так більше людей про нього дізнаються і зможуть завітати туди.
Ресторанний бізнес може взяти участь у флешмобі і зі свого боку опублікувати на своїх сторінках постер із проханням до гостей «натегати» майбутнє. А також розмістити його друковану офлайн-версію на своєму літньому майданчику.
Що більше фото та відео, що більше тегів, то менше закладів ми побачимо зачиненими після карантину.