Окрім загальних заходів, передбачених міжнародними стандартами безпеки поводження з харчовими продуктами, на період національного карантину мережа супермаркетів Billa впровадила додаткові санітарно-гігієнічні й організаційні заходи, які мають на меті протидію поширенню коронавірусної інфекції.
Для підвищення безпеки покупців супермаркетів
- Запроваджено обробку дезінфекційним розчином візків і робочих зон касирів, підвищено регулярність дезінфекції касових транспортерів і миття підлоги з використанням дезінфекційного розчину, а також знезараження ручок дверей і поручнів, камер схову, пакувальних столів тощо.
- У торговельних залах працюють системи кондиціювання повітря, регулярно здійснюється провітрювання.
- У приміщеннях супермаркетів у загальнодоступних для покупців місцях стоять дозатори з дезінфекційним розчином для рук.
- Касові зони обладнали спеціальними захисними екранами.
- У торговельних залах мережі Billa розміщено плакати з інформацією про заходи для запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції CОVID-19.
- На підлозі у прикасовій зоні нанесено спеціальну розмітку, що допомагає покупцям дотримуватися безпечної дистанції один від одного – не менше одного метра.
- Посилено контроль за дотриманням стандартів мережі щодо швидкості касового обслуговування з метою зменшення часу перебування людей у приміщеннях магазинів мережі Billa та недопущення скупчення людей у торговельних залах і біля кас.
- Регулярній ретельній дезінфекції піддається транспорт компанії. Такі самі вимоги з протиепідемічної та санітарно-гігієнічної безпеки ми висуваємо партнерам мережі, які здійснюють доставку товарів зі своїх складів чи між підрозділами мережі Billa.
- Мережа здійснює пакування товарів з метою зменшення контактування людей із продуктами харчування й іншою продукцією магазинів, а також працює над тим, щоб на період національного карантину збільшити перелік товарних позицій, які мають пакування.
Для безпеки співробітників мережі Billa
- Працівники торговельних залів та їхніх допоміжних і виробничих служб забезпечені засобами індивідуального санітарно-гігієнічного захисту: одноразовими латексними рукавичками та захисними масками, а також розміщеними у зручних для них місцях спеціальними рідинами для дезінфекції рук.
- У місцях приймання їжі для співробітників коштом компанії забезпечено вітамінні набори й оксолінову мазь.
- Кожний працівник компанії, заступаючи на роботу, проходить обов’язковий дистанційний скринінг температури тіла за допомогою спеціально закупленого обладнання. За наявності найменших відхилень від норми його не допускають до роботи.
- Існує чітка інструкція, яка визначає порядок дій і відповідальних у разі виявлення працівників з підвищеною температурою тіла або іншими симптомами вірусних чи застудних захворювань.
- Максимальне скорочення чисельності допоміжного адміністративного персоналу в приміщеннях компанії шляхом переведення на дистанційний режим роботи задля зниження ризиків зараження та поширення вірусу через пересування у громадському транспорті та контактування з іншими людьми.
- Проводяться заходи протиепідемічного просвітницького характеру. Працівники мережі отримують детальну фахову інформацію про убезпечення себе, своїх колег і близьких від вірусних захворювань, у тому числі коронавірусної інфекції, а також про симптоматику та перебіг застудних вірусних захворювань, щоб вони своєчасно припиняли контакти з колегами та близькими, не наражаючи їх на небезпеку.