15 Мар 2011, 15:31

Mercedes-Benz против «Инфоксикации»

 

Рекламное агентство  El Laboratorio, Мадрид, Испания и немецкий автопроизводитель Mercedes-Benz создали оригинальный и интригующий ролик. Бренд противопоставляет себя миру, который изнемогает под бременем непомерного выбора, вызванного чрезмерным потреблением и консюмеризмом. Теглайн кампании: «К счастью остались решения, которые принимаются сами».

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

 

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость

Новое видео