Mercedes-Benz против «Инфоксикации»
15 Мар 2011, 15:31

Mercedes-Benz против «Инфоксикации»

 

Рекламное агентство  El Laboratorio, Мадрид, Испания и немецкий автопроизводитель Mercedes-Benz создали оригинальный и интригующий ролик. Бренд противопоставляет себя миру, который изнемогает под бременем непомерного выбора, вызванного чрезмерным потреблением и консюмеризмом. Теглайн кампании: «К счастью остались решения, которые принимаются сами».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость