Медіагрупа StarLightMedia запроваджує Кодекс етики
25 Май 2021, 11:34

Медіагрупа StarLightMedia запроваджує Кодекс етики

Документ демонструє міцну етичну культуру та транслює ділові принципи, що лежать в основі бізнесу медіагрупи, у тому числі й щодо взаємодії з партнерами

Зміни у сучасних соціально-економічних реаліях підвищують стандарти ведення бізнесу та потребують відповідальної позиції. Сталий розвиток бізнесу, зокрема через впровадження найвищих світових стандартів управління – важливий пріоритет для StarLightMedia. Корпоративна етика допомагає медіагрупі бути ефективною в досягненні результатів, працівникам – впевненими у рівних можливостях для самореалізації, а партнерам – у чесній та відповідальній співпраці. 

Кодекс етики описує цінності та ключові принципи діяльності компанії у відношенні співробітників, глядачів, партнерів та держави.  Мета документу – через встановлення єдиних зрозумілих для всіх правил зміцнювати компанію як етичний та прозорий бізнес.  

Основні принципи Кодексу етики StarLightMedia декларують цілі сталого розвитку та відкритості, підтримку вільної і чесної конкуренції, нульову толерантність до шахрайства та корупції. Кодекс етики передбачає можливість зворотного зв’язку  у разі, якщо ви стикнулись із порушенням принципів етики, викладених у документі. Повідомити про неетичні дії по відношенню до вас або до третіх осіб можна через інструмент електронної Лінії довіри, що надає можливість заявляти про недотримання норм і стандартів корпоративної етики. Звернутись на Лінію довіри можна через електронну форму на сайті за адресою, або через e-mail: [email protected]. Компанія забезпечує захист заявника та об’єктивний незаангажований розгляд всіх звернень.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«У своїй діяльності StarLightMedia орієнтується на Цілі сталого розвитку ООН. Бути відповідальним корпоративним громадянином країни і орієнтуватися на принципи етики для нас – креативного бізнесу, що впливає на мільйони людей, — вкрай важливо. Наш принцип: удосконалюй себе, компанію, суспільство. Приймаючи будь-які ділові рішення ми спираємось на етичні стандарти, а також на такі корпоративні принципи як відповідальність, ініціативність, ефективність та партнерство.  Я вважаю, нам вдалося викласти ці ідеї у тексті Кодексу етики. StarLightMedia суворо цінує принципи етики та доброчесності, партнерства і поваги, тому всі рішення приймає виходячи із цих принципів. Такого ж підходу компанія очікує від партнерів», — Михайло Царьов, генеральний директор StarLightMedia.

Ознайомитися з повним текстом Кодексу можна за посиланням.

Расскажите друзьям про новость