Зміни у сучасних соціально-економічних реаліях підвищують стандарти ведення бізнесу та потребують відповідальної позиції. Сталий розвиток бізнесу, зокрема через впровадження найвищих світових стандартів управління – важливий пріоритет для StarLightMedia. Корпоративна етика допомагає медіагрупі бути ефективною в досягненні результатів, працівникам – впевненими у рівних можливостях для самореалізації, а партнерам – у чесній та відповідальній співпраці.
Кодекс етики описує цінності та ключові принципи діяльності компанії у відношенні співробітників, глядачів, партнерів та держави. Мета документу – через встановлення єдиних зрозумілих для всіх правил зміцнювати компанію як етичний та прозорий бізнес.
Основні принципи Кодексу етики StarLightMedia декларують цілі сталого розвитку та відкритості, підтримку вільної і чесної конкуренції, нульову толерантність до шахрайства та корупції. Кодекс етики передбачає можливість зворотного зв’язку у разі, якщо ви стикнулись із порушенням принципів етики, викладених у документі. Повідомити про неетичні дії по відношенню до вас або до третіх осіб можна через інструмент електронної Лінії довіри, що надає можливість заявляти про недотримання норм і стандартів корпоративної етики. Звернутись на Лінію довіри можна через електронну форму на сайті за адресою, або через e-mail: [email protected]. Компанія забезпечує захист заявника та об’єктивний незаангажований розгляд всіх звернень.
«У своїй діяльності StarLightMedia орієнтується на Цілі сталого розвитку ООН. Бути відповідальним корпоративним громадянином країни і орієнтуватися на принципи етики для нас – креативного бізнесу, що впливає на мільйони людей, — вкрай важливо. Наш принцип: удосконалюй себе, компанію, суспільство. Приймаючи будь-які ділові рішення ми спираємось на етичні стандарти, а також на такі корпоративні принципи як відповідальність, ініціативність, ефективність та партнерство. Я вважаю, нам вдалося викласти ці ідеї у тексті Кодексу етики. StarLightMedia суворо цінує принципи етики та доброчесності, партнерства і поваги, тому всі рішення приймає виходячи із цих принципів. Такого ж підходу компанія очікує від партнерів», — Михайло Царьов, генеральний директор StarLightMedia.
Ознайомитися з повним текстом Кодексу можна за посиланням.