11 Мар 2020, 08:57

McDonald’s трансформировал логотип во фри в минималистской кампании

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Новая кампания McDonald’s в Пуэрто-Рико от рекламного агентства TBWA/Puerto Rico превратила известные «золотые арки» бренда в меню сети ресторанов. В серии принтов лого трансформировали в топпинг для МакФлури, во фри и в панкейки. Кампания запущена в наружной рекламе, в диджитале и социальных медиа в Пуэрто-Рико. 


Расскажите друзьям про новость

Новое видео