McDonald’s оживил свой логотип в игривой кампании для McCafé
09 Янв 2020, 07:35

McDonald’s оживил свой логотип в игривой кампании для McCafé

McDonald’s запустил масштабную кампанию в Германии в поддержку McCafé. Кампания от независимого агентства Leo’s Thjnk Tank включает в себя ТВ-ролик и онлайн-графику, которая иллюстрирует хороший кофе. В иллюстрациях креативщики использовали лого McDonald’s, которое представили в виде заспанного героя с кофейными зернами вместо глаз.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость