30 Сен 2010, 11:28

McDonald’s позаимствовал сигнал тревоги у Бэтмена

Рекламное агентство DDB, Хельсинки, Финляндия создало рекламный принт с хедлайном «McDonald’s — спасение для голодных».

 

McDonald’s напоминает своей целевой аудитории, что готов накормить их в любое время суток.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

 

 

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость

Новое видео