McDonald’s позаимствовал сигнал тревоги у Бэтмена
30 Сен 2010, 11:28

McDonald’s позаимствовал сигнал тревоги у Бэтмена

Рекламное агентство DDB, Хельсинки, Финляндия создало рекламный принт с хедлайном «McDonald’s — спасение для голодных».

 

McDonald’s напоминает своей целевой аудитории, что готов накормить их в любое время суток.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость