Maxximum Advertising продаватиме рекламу телеканалу «24»
Рекламний час телеканалу новин «24» у 2009 році продаватиме сейлз-хаус Maxximum Advertising. Сьогодні було узгоджено останні деталі договора між компаніями.
Рекламний час буде продаватися по аудиторії «чоловіки 21+», ціна пункту рейтингу затверджена у гривнях.
«Сейлз-хаус Maxximum Advertising має позитивний досвід реалізації рекламного часу нішевих телеканалів. На сьогодні умови, запропоновані цим сейлз-хаусом, є найбільш вигідними, — говорить генеральний директор телеканалу новин «24» Роман Андрейко.
Продаж спонсорських пакетів телеканал «24» й надалі здійснюватиме власними силами. Нагадаємо, що до цього телеканал «24» продавав через сейлз-хаус «Сфера ТВ» (минулого тижня вони першими відкрили сітку для розміщення реклами). А Maxximum Advertising, в свою чергу, уклала договір на продаж реклами на Першому національному, а також пролонгував договори з Ru Music, News One, Star TV та каналом Maxxi TV, який входить до групи компаній Maxximum.
Нову модель продажів має намір запровадити і телеканал Інтер. Власний департамент продажів створив і канал 1+1. Втім переговори між телеканалами та сейлз-хаусами тривають: так, ще не підтвердили і не спростували інформацію про можливу зміну сейлз-хаусу телеканали "групи Пінчука".
За прогнозами експертів, переговорний процес перенесеться і на наступний рік, адже з огляду на кризу та коливання валютних курсів, вони розпочалися на 2-3 місяці пізніше ніж зазвичай.
Телеканал новостей «24» вещает с конца 2005 г. Получасовые информационные блоки канала информируют о новостях Украины и мира, новостях экономики, спорта, шоу-бизнеса, культуры, курсы валют, обзор прессы. Аудиторія — чоловіки, віком – 30+; мешканці великих та середніх міст (від 100 тис. ос.)