28 Сен 2020, 16:02

Mastercard Ukraine та Effie Awards Ukraine проведуть воркшоп Positive Change

У цьому році у конкурсній програмі Effie Awards Ukraine з’явилися нові категорії — Positive Change. Вперше Effie Ukraine відзначить найефективнішою нагородою проєкти за суспільно-значущі комунікації Positive Change. Місія категорій — оцінити і нагородити бренди і некомерційні організації, які роблять світ кращим, використовуючи можливості своїх комунікаційних платформ та маркетингових програм. Вони, в свою чергу, позитивно впливають як на бізнес показники компаній, так і на глобальні соціальні тренди.

Positive Change – це спільний проект Effie Worldwide та Всесвітнього Економічного Форуму. І завдяки співпраці Mastercard Ukraine та Effie Awards Ukraine в цьому році цей проєкт представлений і в Україні. 

Спікерами третього воркшопу про Positive Change стануть Наталія Байдала, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard Europe S.A. в Україні та Молдові, Тетяна Сахарук, генеральна директорка, Глобальний договір ООН в Україні, та Наталія Боярчук, партнерка Adsapience activation powerhouse, співзасновниця Earth Day Ukraine. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Наталія Боярчук 

  • Чи є запит в українського споживача на сталість – дослідження, тренди та інсайти з досвіду Earth Day Ukraine

Тетяна Сахарук 

  • Чи варто створювати попит на стале суспільство та чому цілі сталого розвитку є провідником до успішності для бізнесу

Наталія Байдала 

  • Як стратегія Brand with Purpose створює ефективність та впливає на бізнес показники компанії

Онлайн воркшоп відбудеться в zoom 7 жовтня, початок о 10:30. 

Реєстрація відкрита до вечора 5 жовтня за посиланням

У третьому воркшопі радимо взяти участь всім учасникам, які планують подавати власні проєкти до категорій Positive Change та всім іншим, кому цікава тема сталого розвитку й ефективного поєднання бізнес- та суспільних цілей, які разом приведуть до значного комерційного та соціального ефекту. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео