Марта Стюарт стає обличчям винного бренду
21 Фев 2022, 11:12

Марта Стюарт стає обличчям винного бренду

Винна промисловість більше не призначена тільки для винних снобів. Винний бренд 19 Crimes зосереджений на ідеї залучення більшої кількості людей у ​​винний простір із унікальним технологічним досвідом.

Щоб продовжити своє партнерство зі знаменитостями, 19 Crimes співпрацює з Мартою Стюарт, американською бізнесвумен, телеведучою і письменницею, яка отримала популярність завдяки порадам з домогосподарства, для Martha’s Chard, першого каліфорнійського шардоне у лінійці 19 Crimes. Стюарт приєднується до компанії персонажів разом із Snoop Dogg, який вже давно в колабі з брендом.

«Ми хотіли поглянути на 19 Crimes із сучасної точки зору та співпрацювати зі творцями сучасної культури, новаторами та лідерами, які знаходять відгук у сьогоднішніх споживачів. Snoop Dogg – ікона розваг та Каліфорнії, що втілює дух 19 Crimes, – сказав Джон Вордлі, віце-президент 19 Crimes з маркетингу. «Коли ми почали думати про наступну особу 19 Crimes, Марта була очевидним вибором. Вона сама зробила себе іконою, що перетворила своє захоплення на процвітаючу бізнес-імперію, яка зробила її ім’я відомим у всьому світі».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Упаковка 19 Crimes також включає QR-коди, які дозволяють використовувати унікальні можливості доповненої реальності. Хоча багато платформ, таких як Snapchat і Ulta Beauty, використовували доповнену реальність у різних аспектах свого брендингу та маркетингу, за словами бренду 19 Crimes – перше вино, яке запустило етикетки з доповненою реальністю.

«Коли справа дійшла до пляшки та упаковки, ми хотіли використати культове зображення Марти на етикетці, яке відповідало б бренду 19 Crimes та виділялося на винній полиці серед конкурентів, що випускають шардоне», — каже він.

Расскажите друзьям про новость