Винна промисловість більше не призначена тільки для винних снобів. Винний бренд 19 Crimes зосереджений на ідеї залучення більшої кількості людей у винний простір із унікальним технологічним досвідом.
Щоб продовжити своє партнерство зі знаменитостями, 19 Crimes співпрацює з Мартою Стюарт, американською бізнесвумен, телеведучою і письменницею, яка отримала популярність завдяки порадам з домогосподарства, для Martha’s Chard, першого каліфорнійського шардоне у лінійці 19 Crimes. Стюарт приєднується до компанії персонажів разом із Snoop Dogg, який вже давно в колабі з брендом.
«Ми хотіли поглянути на 19 Crimes із сучасної точки зору та співпрацювати зі творцями сучасної культури, новаторами та лідерами, які знаходять відгук у сьогоднішніх споживачів. Snoop Dogg – ікона розваг та Каліфорнії, що втілює дух 19 Crimes, – сказав Джон Вордлі, віце-президент 19 Crimes з маркетингу. «Коли ми почали думати про наступну особу 19 Crimes, Марта була очевидним вибором. Вона сама зробила себе іконою, що перетворила своє захоплення на процвітаючу бізнес-імперію, яка зробила її ім’я відомим у всьому світі».
Упаковка 19 Crimes також включає QR-коди, які дозволяють використовувати унікальні можливості доповненої реальності. Хоча багато платформ, таких як Snapchat і Ulta Beauty, використовували доповнену реальність у різних аспектах свого брендингу та маркетингу, за словами бренду 19 Crimes – перше вино, яке запустило етикетки з доповненою реальністю.
«Коли справа дійшла до пляшки та упаковки, ми хотіли використати культове зображення Марти на етикетці, яке відповідало б бренду 19 Crimes та виділялося на винній полиці серед конкурентів, що випускають шардоне», — каже він.