Маркетинг-бекстейдж Atlas Weekend: как создать магнит для туристов.
19 Ноя 2018, 10:45

Маркетинг-бекстейдж Atlas Weekend: как создать магнит для туристов.

30 ноября на MRKTNG марафоне #3 сооснователь и CEO Atlas Weekend, клуба Atlas, BarBaraBar Дмитрий Сидоренко в формате публичного интервью расскажет о маркетинг-бекстейдже Atlas Weekend: как создать магнит для туристов и полноценного коллегу Sziget и насколько сработала концепция «фестиваль фестивалей».

Купить билет

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость