Мам, хочу гам: наружная кампания бренда детских пельменей
24 Окт 2019, 13:29

Мам, хочу гам: наружная кампания бренда детских пельменей

ANGRY agency создали вижуалы для наружной кампании бренда детских пельменей и вареников «Мишутка» от производителя «Три Ведмеді». В основе кампании инсайт о том, что никто не знает, когда дети захотят есть и поэтому держат пару упаковок детских пельменей и вареников про запас.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость