Малий бізнес, великі амбіції
30 Окт 2008, 12:08

Малий бізнес, великі амбіції

Нова іміджева кампанія Райффайзен Банку Аваль — «Для малого бізнесу із великими амбіціями»

Малий бізнес, великі амбіції

Райффайзен Банк Аваль із 1 листопада 2008 року починає нову загальноукраїнську рекламну кампанію на підтримку нового продукту для клієнтів малого та середнього бізнесу «Тарифні пакети».

 

Головною метою рекламної кампанії є донесення до цільової аудиторії — власників малого та середнього бізнесу — інформації про можливість отримувати комплексний сервіс із управління поточним рахунком у Райффайзен Банку Аваль.

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативна ідея полягає у перенесенні клієнта до відділення банку, де його обслуговують як у ресторані і пропонують широке меню послуг банківського сервісу.

 

Кампанія має активну медіапідтримку в Інтернеті, пресі та на радіо.

 

Зйомки для двох кампаній Райффайзен Банку Аваль — «Тарифні пакети» та «Іміджеві кампанії» — проводив південноафриканський рекламний фотограф Майкл Мейерсфельд, який у 2005 році отримав «Золотого лева» на міжнародному фестивалі «Канські леви» за свої рекламні фотографії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З боку Райффайзен Банку Аваль проект реалізовувала Анастасія Остренська, маркетинг менеджер малого та середнього бізнесу.

 

Із боку рекламної агенції PROVID над проектом працювали:

креативний директор — Кирило Чічкан

арт-директор -— Сергій Нікітін

екаунт-директор — Дмитро Адабір

екаунт-менеджер — Дарія Зважій.

Расскажите друзьям про новость