Людина-павук тепер використовує електричний автомобіль Hundai
24 Ноя 2021, 14:41

Людина-павук тепер використовує електричний автомобіль Hundai

Hyundai представляє свій новий електричний автомобіль Ioniq 5 і останню версію позашляховика Tuscon у рекламному ролику з головним героєм фільму «Людина-павук: Немає шляху додому» в рамках угоди з Sony Pictures Entertainment.

Крім того, що продукти бренду зустрічаються у блокбастері Marvel, який вийде в кінотеатри в грудні, було розроблено рекламу з режисером «Немає шляху додому» Джоном Уотсом. У ролику під назвою «Тільки шлях додому»  Людина-павук виходить із схованки у віддаленому місці, але не має хмарочосів, щоб дістатися додому. Замість цього його найкращий друг Нед забирає його на Ioniq 5.

https://www.youtube.com/watch?v=U4j03-q8-z8&t=41s&ab_channel=HyundaiUSA

Hyundai використовує величезну популярність кінематографічного всесвіту Marvel, щоб викликати інтерес до останніх версій моделей Ioniq і Tuscon. Кампанія блокбастера говорить про те, що автовиробник приділяє більше уваги своїм пропозиціям електромобілів, оскільки робить ширший зсув у бік екологічних продуктів і бореться з жорсткою конкуренцією з боку таких компаній, як Tesla.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Disney керує студією Marvel Studios, але має ліцензійну угоду з Sony Pictures, щоб мати можливість використовувати персонажів Людини-павука, права на які досі належать останнім. Крім того, Hyundai уклала угоду з Disney, яка нещодавно розробила спільну кампанію із залученням персонажів із таких програм Disney+, як «Локі», «Сокіл і зимовий солдат» і «WandaVision», щоб продати Tucson 2022 року.

Ролик завершується тим, що Людина-павук розпочинає подорож додому, вводячи адресу «177 A Bleecker» у Нью-Йорку, адресу схованки доктора Стренджа.

Розміщення таких автомобілів, як Ionic 5, ближче до поп-культури може допомогти Hyundai викликати інтерес до електромобілів серед молодих споживачів, які піклуються про навколишнє середовище.

Расскажите друзьям про новость