LOVE Surprise: АТБ запустив масштабну акцію до Дня всіх закоханих
03 Фев 2022, 15:28

LOVE Surprise: АТБ запустив масштабну акцію до Дня всіх закоханих

До Дня всіх закоханих АТБ разом з агенцією маркетингових сервісів Twiga`Go та Artnation Corporation LTD підготували сюрприз для споживачів. На полицях магазинів з’явились шоколадні смаколики з подарунком всередині. 

Спеціально до акції був створений унікальний продукт — шоколадні яйця LOVE Surprise. Автором ідеї стала команда АТБ, а розробником дизайну яэць — Artnation Corporation LTD. Всередині них знаходяться 1000 золотих та 100 000 срібних прикрас та/або сертифікати на знижку від магазину «Укрзолото». Крім того, перші 200 000 учасників, які зареєструються на сайті акції, гарантовано отримають сертифікат на знижку до інтернет-магазину косметики Elfashop у розмірі 200 грн та підписку на кіно та телебачення від сервісу SWEET.TV на 30 днів.

Крім сюрпризу всередині яйця знаходиться валентинка з QR-кодом. Відсканувавши його, власник потрапить на сайт акції, де отримає можливість виграти інші подарунки. Наприклад, один із сотні романтичних турів Україною, сертифікат на знижку до магазину Elfashop у розмірі 250 грн або підписку від сервісу SWEET.TV на 90 днів. Також кожен учасник автоматично бере участь у визначенні переможців, які отримають фантастичні подарунки: 5 смартфонів, 5 турів за кордон і 1 200 000 грн на придбання квартири.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
У повітрі вирує кохання, а в мережі АТБ це відчувається ще сильніше, адже на полицях з’явився LOVE Surprise! Ми вперше запустили акцію з подарунками, що знаходяться одразу в магазині, поруч з улюбленими продуктами. Подарунок вже всередині! Його можна потримати в руках і навіть перевірити свою інтуїцію, вибираючи серед десятка шоколадних яєць
директор з маркетингу мережі АТБ
Валерій Бондарь

Для спільної акції ритейлер об’єднав 17 брендів: Pepsi, Lay’s, Sandora, Агуша, Машенька, Чудо, Хрусteam, Cheetos, Mirinda, 7 Up, «Бархатные ручки», Rexona, Cif, Domestos, Snickers, Richard, Motto. Щоб придбати яйце LOVE Surprise зі знижкою 50%, потрібно покласти до кошика щонайменше один товар партнерів або здійснити покупку на суму від 100 грн без урахування вартості яйця LOVE Surprise або сплатити товари карткою АТБ від Райфу на касі магазину на будь-яку суму.

Під час новорічного промо споживачам так сподобалася ідея колеса фортуни, що цього разу ми вирішили повторити її, започаткувавши нову цікаву традицію. Умови акції стали ще простішими. Не потрібно запам’ятовувати адресу сайту — просто відскануйте QR-код зі смартфона та вигравайте подарунок мрії, яким зможете потішити кохану людину
Альона Андрієвська
керуюча директорка Twiga`Go

До роботи над промо долучились одразу кілька агенцій омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. Креативну ідею та дизайн розробила агенція Lions, створенням ролику зайнялось відеоагентство Lovivideo, а реалізацію проекту очолила агенція Twiga`Go.

Акція триватиме з 02 лютого 2022 року по 13 березня 2022 року в магазинах мережі АТБ та в інтернет-магазині АТБ за умови наявності шоколадних яєць LOVE Surprise.

Расскажите друзьям про новость