Логотип «Перших ластівок» виграв Золото на PromaxBDA Europe Awards — найпрестижнішій премії з ТБ-маркетингу в Європі за 2019 рік. Це єдина нагорода України на PromaxBDA в цьому році.
Об’єднане Дизайн-бюро під керівництвом Олексія Рєпіка вперше досягло таких високих результатів та одразу ж отримало золото Promax.
Олена Мартинова, маркетинг-директора StarLightMedia: «Поява дизайн-бюро StarLightMedia — результат трансформації, яка відбулася у нашій компанії. Ми віримо, що об’єднання професіоналів в єдину команду забезпечить синергію наших експертиз та дозволить досягти більшого. Кожен етап маркетингової кампанії серіалу “Перші ластівки” нами розроблявся ретельно та з великою пристрастю. Однією з цілей було показати нашому суспільству проблеми, з якими стикаються підліткі у сучасном житті. Тому логотип та вся візуалізація цього проекту, які були розроблені Дизайн-бюро StarLightMedia, буквально просочені цими відчуттями. Ми пишаємося тим, що європейські колеги так високо оцінили роботу всієї нашої команди».
Автором розробки цієї кампанії стали креативний директор Дизайн-бюро StarLightMedia Олександр Антонов та маркетинг-директорка Нового каналу Ольга Балабан.
Над проектом працювала дизайн-команда: креативний директор Дизайн-бюро StarLightMedia Олександр Антонов, керівник Дизайн-бюро StarLightMedia Олексій Рєпік, дизайнери: Ілля Галушко, Андрій Науменко, Тетяна Гостєва-Говорова, Ліля Сабітова, продюсер Дизайн-бюро Наталія Бовшик.
Також величезний вклад у проект внесли Олексій Гладушевський, Олександра Ткаченко, Євген Тунік, Ксенія Касатніна, Олексій Ігнатьєв, Євген Красуля, Юрій Бондар, Валерія Коваленко, Оля Шпачук та багато інших співробітників StarLightMedia. Тепер у “Першіх Ластівок” є всі шанси поборотись за нагороду і на конкурсі Promax Global Awards, де змагатимуться маркетинг-команди провідних ТБ-компаній зі всього світу.