Бренд-героїня компанії Фокстрот, лисичка Фоксі, не боїться конкуренції і виходить на полювання в образі перевертня напередодні великих знижок. Знову.
Продовжуючи працювати з образом добре знайомого маскоту, команда Havas Ukraine запропонувала адаптоване продовження минулорічної кампанії, та знову показала, на що здатна Фоксі заради низьких цін для своїх покупців.
«Наше завдання – не просто розповісти споживачам про те, що Фокстрот, як і інші бренди, даруватиме великі знижки. Ми маємо донести це цікаво і не дати покупцям загубитися серед десятків інших акційних пропозицій. Наш інструмент у цьому – історія Фоксі, завдяки якій ці знижки взагалі з’явилися» – розповіла Тетяна Сахнюк, СЕО Havas Ukraine.
Минулорічна Фоксі спричинила фурор у коментарях, тож цього разу команда надала лисичці ще більше рішучості до боротьби з цінами. У новому тизері Фоксі не просто закликає ціни боятися, а переходить до дій – і вирушає до магазинів Фокстрот.
Побачити повну версію ролику і скористатися акційними пропозиціями від Фокстрот можна у магазинах Фокстрот або на foxtrot.ua з 22 по 29 листопада.