Лисичка-перевертень і тремтячі ціни у кампанії Фокстрот до Чорної п’ятниці
16 Ноя 2021, 12:48

Лисичка-перевертень і тремтячі ціни у кампанії Фокстрот до Чорної п’ятниці

Бренд-героїня компанії Фокстрот, лисичка Фоксі, не боїться конкуренції і виходить на полювання в образі перевертня напередодні великих знижок. Знову.

Продовжуючи працювати з образом добре знайомого маскоту, команда Havas Ukraine запропонувала адаптоване продовження минулорічної кампанії, та знову показала, на що здатна Фоксі заради низьких цін для своїх покупців. 

«Наше завдання – не просто розповісти споживачам про те, що Фокстрот, як і інші бренди, даруватиме великі знижки. Ми маємо донести це цікаво і не дати покупцям загубитися серед десятків інших акційних пропозицій. Наш інструмент у цьому – історія Фоксі, завдяки якій ці знижки взагалі з’явилися» – розповіла Тетяна Сахнюк, СЕО Havas Ukraine.

Минулорічна Фоксі спричинила фурор у коментарях, тож цього разу команда надала лисичці ще більше рішучості до боротьби з цінами. У новому тизері  Фоксі не просто закликає ціни боятися, а переходить до дій – і вирушає до магазинів Фокстрот. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Побачити повну версію ролику і скористатися акційними пропозиціями від Фокстрот можна у магазинах Фокстрот або на foxtrot.ua з 22 по 29 листопада. 

Расскажите друзьям про новость