Лімітована серія банок Sprite Ukraine закликала бути вірним собі
06 Окт 2020, 13:51

Лімітована серія банок Sprite Ukraine закликала бути вірним собі

Sprite Ukraine продовжує закликати бути вірним собі й своїм цінностям, та випустив лімітовану серію банок «Лишайся тру», яка освіжає не лише всередині, а й візуально.

Кожна із чотирьох банок присвячена багатогранності урбан-культури, якою захоплюється аудиторія бренду. Серед них – стріт-арт, брейк-данс, скейтинг та геймінг, який давно вийшов за межі вебу.

«Для нас важливо спілкуватись із нашою молодою аудиторією їх мовою – стильною, активною драйвовою, і при цьому не заграватись, бо вони одразу це відчувають ☺ Тож ми постійно змінюємось і цікавимося тим, чим захоплюються саме вони. Нашою лімітованою серією банок ми хотіли продовжити нашу комунікацію, що собою залишатись круто завжди», — прокоментувала бренд-менеджерка Sprite в Україні Юлія Корконос.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Дизайн банок створений агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine, а медійну підтримку лімітованої серії здійснила агенція Starcom.

Расскажите друзьям про новость