06 Окт 2020, 13:51

Лімітована серія банок Sprite Ukraine закликала бути вірним собі

Sprite Ukraine продовжує закликати бути вірним собі й своїм цінностям, та випустив лімітовану серію банок «Лишайся тру», яка освіжає не лише всередині, а й візуально.

Кожна із чотирьох банок присвячена багатогранності урбан-культури, якою захоплюється аудиторія бренду. Серед них – стріт-арт, брейк-данс, скейтинг та геймінг, який давно вийшов за межі вебу.

«Для нас важливо спілкуватись із нашою молодою аудиторією їх мовою – стильною, активною драйвовою, і при цьому не заграватись, бо вони одразу це відчувають ☺ Тож ми постійно змінюємось і цікавимося тим, чим захоплюються саме вони. Нашою лімітованою серією банок ми хотіли продовжити нашу комунікацію, що собою залишатись круто завжди», — прокоментувала бренд-менеджерка Sprite в Україні Юлія Корконос.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Дизайн банок створений агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine, а медійну підтримку лімітованої серії здійснила агенція Starcom.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео