Sprite Ukraine продовжує закликати бути вірним собі й своїм цінностям, та випустив лімітовану серію банок «Лишайся тру», яка освіжає не лише всередині, а й візуально.
Кожна із чотирьох банок присвячена багатогранності урбан-культури, якою захоплюється аудиторія бренду. Серед них – стріт-арт, брейк-данс, скейтинг та геймінг, який давно вийшов за межі вебу.
«Для нас важливо спілкуватись із нашою молодою аудиторією їх мовою – стильною, активною драйвовою, і при цьому не заграватись, бо вони одразу це відчувають ☺ Тож ми постійно змінюємось і цікавимося тим, чим захоплюються саме вони. Нашою лімітованою серією банок ми хотіли продовжити нашу комунікацію, що собою залишатись круто завжди», — прокоментувала бренд-менеджерка Sprite в Україні Юлія Корконос.
Дизайн банок створений агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine, а медійну підтримку лімітованої серії здійснила агенція Starcom.