Після запуску промо ролику тарифу «Інтернет Жара» lifecell запропонував користувачам Instagram «приміряти» на себе брендову маску lifecell – «ріжки-антени» логотипу «жовтого» оператора.
Фірмову маску із жовтими «антенами» придумали для ТБ-ролика «Інтернет Жара». Саме в цьому ролику глядачі вперше побачили цю маску на одній з героїнь віртуального світу. І, судячи з відгуків в соцмедіа, вона настільки сподобалася глядачам, що маску вирішили зробити доступною для Instagram.
«Ця маска просто мала у нас бути. Адже, що може бути органічніше для діджитал оператора, ніж продовжувати себе у доповненій реальності? Тим більше, що логотип lifecell просто ідеальний для таких адаптацій» — прокоментувала Вєста Гунченко, експерт з бренд менеджменту та комунікацій lifecell.
Тепер прихильники та абоненти бренду можуть зробити стильне і веселе селфі з «ріжками-антенами» lifecell. До речі, маску можуть приміряти одночасно дві людини на одному селфі.
lifecell пропонує спробувати нову маску за посиланням.