lifecell зробив брендову Instagram-маску
27 Ноя 2019, 14:09

lifecell зробив брендову Instagram-маску

Після запуску промо ролику тарифу «Інтернет Жара» lifecell запропонував користувачам Instagram «приміряти» на себе брендову маску lifecell – «ріжки-антени» логотипу «жовтого» оператора.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Фірмову маску із жовтими «антенами» придумали для ТБ-ролика «Інтернет Жара». Саме в цьому ролику глядачі вперше побачили цю маску на одній з героїнь віртуального світу. І, судячи з відгуків в соцмедіа, вона настільки сподобалася глядачам, що маску вирішили зробити доступною для Instagram.

«Ця маска просто мала у нас бути. Адже, що може бути органічніше для діджитал оператора, ніж продовжувати себе у доповненій реальності? Тим більше, що логотип lifecell просто ідеальний для таких адаптацій» — прокоментувала Вєста Гунченко, експерт з бренд менеджменту та комунікацій lifecell.

Тепер прихильники та абоненти бренду можуть зробити стильне і веселе селфі з «ріжками-антенами» lifecell. До речі, маску можуть приміряти одночасно дві людини на одному селфі.

lifecell пропонує спробувати нову маску за посиланням. 

Расскажите друзьям про новость