lifecell разом з R Agency готувались приймати вітання з першою порівняльною рекламою в Україні, але через абсурдні нюанси закону їм довелось зняти не менш абсурдні «майже порівняльні» ролики.
Ідея кампанії проста: «З чим «Вільний Лайф» не порівнюй — він завжди буде краще». Цю теорему довела серія з трьох роликів, де тариф в змаганнях на крутість тріумфально перемагає жирафу, кущ томату і брутального майстра кунг-фу.
Якщо по ТВ напряму порівняти «Вільний Лайф» з іншими тарифами не вийшло, то зробити це в інтернеті ніхто не міг заборонити. В цьому можна переконатись на «Порівняторі» — унікальному сайті для порівняння тарифів, який було розроблено спеціально для кампанії. А щоб привести на нього якомога більше людей, lifecell запустив бампери:
«Після серії винахідливих спроб зробити пряму порівняльну рекламу, романтичний човен яких розбився вщент об скелі юридичних колізій, команда R-agency народила чудову ідею порівняти тариф Вільний Лайф із чимось ще. Ідеально! Адже, з чим його не порівнюй, він незрівнянний! Ідея, яка чудово масштабується, і має в собі потенціал на сотні варіантів інтерпретацій. Ми впевнені, що ця кампанія – наш новий фаворит. Смішна, зрозуміла, незабутня.»
Вєста Гунченко, керівниця креативного відділу lifecell
«Ми прийняли рішення продовжити комунікацію тарифу Вільний Лайф, тому що наразі це один з наших найуспішніших продуктів. Але цього разу ми прагнемо достукатися до абонентів інших мобільних операторів, адже вони мають знати, наскільки вигідна пропозиція доступна їм з lifecell. Для того, щоб бути ближчими до інших абонентів, ми навіть дещо відійшли від нашого брендового жовтого простору, помістивши героя у більш реалістичні локації. В цьому нам чудово допомогла зйомка у LED-кубі. До речі, ми перші на телеком-ринку виходимо на ТВ з роликами знятими з цією новітньою технологією.»
Ольга Щупак, керівниця відділу бренд-менеджменту lifecell