1 січня 2021 року розпочалася рекламна кампанія lifecell, присвячена новій лінійці тарифів.
Карантин — не привід нудьгувати. Навіть якщо ви повністю ізольовані від зовнішнього світу, як Ной та мешканці ковчегу. Кожен тариф спеціально підібраний під лайфстайл та користувацькі потреби абонентів.
Мета кампанії — розповісти про особливість нової лінійки та кожен тариф окремо.
Саме тому рекламна кампанія складається з двох етапів. Відкриває серію 30-секундний ролик з повідомленням: «У новій лінійці lifecell знайдеться тариф для кожного». Потім до ротації додається три 15-секундних відео про наповнення конкретних тарифів.
Головним челленджем став пошук простої ідеї, яка б об’єднала всі чотири ролики та з гумором розкрила основний меседж. Команда R Agency запропонувала взяти за основу образ Ноя та ковчег як символ ізоляції. Під час пандемії можна не відмовлятися від спілкування та розваг, якщо вони віртуальні. Тож Ной запропонував мешканцям ковчега тарифи, які задовольняють і слона, і кінкаджу.
«Ми прийняли рішення однією іронічною кампанією розповісти про всі тарифи в лінійці lifecell і зараз не сумніваємось в її успішності ні на хвилину. Вчасне медіарозміщення лише посприяло цьому. Ми вийшли в ефір 1-го січня, коли практично всі відпочивають перед телевізором.
Мета нашої компанії на ринку — давати можливість абонентам бути вільними у виборі оптимального тарифу мобільного зв’язку. Тому ми запускаємо лінійку, де кожен знайде найкращу пропозицію для власних потреб. А крім цього надаємо спеціальну ціну для абонентів, які переносять номер до lifecell», — коментує Аві Щупак, керівниця відділу бренд-менеджменту lifecell.
Разом з ТБ-роликами lifecell запустив також короткі ролики для діджитал-каналів, а наприкінці січня побачать світ 15-секундні ролики про кожен з тарифів окремо.