Легендарна витривалість: Toyota запустила кампанію з українськими спортсменами
17 Янв 2020, 12:45

Легендарна витривалість: Toyota запустила кампанію з українськими спортсменами

Toyota випускає на український ринок нове покоління Corolla. Важко сказати щось нове про автомобіль, що відомий в усьому світі понад 50 років.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб утримувати лідерські позиції так довго і досягнути легендарного рівня, потрібна неабияка витривалість. Саме витривалість стала центральним елементом нової кампанії. 

 Для легендарного проекту Toyota та BBDO Ukraine запросили видатних українських спортсменів, які не раз піднімались на переможні п’єдестали світу і точно знають про витривалість все.

«Сподіваюся, що дана рекламна кампанія заохотить українців займатися спортом, бути ще більш наполегливими у прагненні до мети та виховувати в собі активну життєву позицію і витривалість під час іспитів, котрі час від часу дає нам доля. Адже саме витривалість перед труднощами є чи не найголовнішим чинником успіху як відомих особистостей, так і цілих компаній», – ділиться Геннадій Сартинський, головний тренер збірної України зі спортивної гімнастики.

 Toyota та BBDO Ukraine показали, як створювали кампанію 

Вже наступного літа слідкуйте за героями кампанії на Олімпійських іграх 2020 у Токіо – такому рідному для Toyota. 

Расскажите друзьям про новость