Зірка баскетболу представив пікап GMC Hummer EV Edition 1 у рекламі, що дебютувала під час Матчу всіх зірок NBA.
Леброн Джеймс, який вперше знявся у рекламі електричного Hummer у рекламі для Суперкубку 2020 року, знову підтримує бренд, дебютувавши в цьому році у рекламі від Leo Burnett під час Матчу всіх зірок NBA.
У рекламі рекламується функція CrabWalk, що належить General Motors, яка дозволяє всім чотирьом колесам повертатися під тим самим кутом, дозволяючи автомобілю рухатися по діагоналі, як краб.
Автомобіль нещодавно надійшов у продаж і коштує приблизно 112 тисяч доларів. GMC також виробляє електричний позашляховик Hummer та рекламує моделі як «перші у світі повністю електричні супервантажівки».
Але ринок електричних пікапів ось-ось стане по-справжньому конкурентним: торік Ford представив F-150 Lightning (електроверсію пікапа, що найбільше продається в країні), а Ram, що належить Stellantis, планує електричну версію. Бренд GM Chevrolet також випустить в 2023 Silverado EV, який він просував за допомогою реклами для Суперкубка, переробляючи вступну сцену серіалу HBO «Клан Сопрано».
Реклама краба чимось нагадує рекламу Budweiser на Суперкубку 2007 року, в якій краби крадуть кулер із пивом.