Нещодавні заявки L’Oreal на товарні знаки вказують на те, що косметичний гігант може незабаром з’явитися у метавсесвіті з 10 новими одиницями у категоріях NFT.
До них відносяться назви деяких дочірніх компаній, таких як Kiehl’s, Maybelline, Essie та Urban Decay.
Вісім із 10 заявок зосереджені на наданні певної форми діджитал середовища для клієнтів, щоб вони могли «переглядати, накопичувати, купувати, продавати та торгувати віртуальною косметикою».
CoinDesk зазначає, що заявка від Kiehl’s передбачає «незавантажувану віртуальну парфумерію», а також потенційні послуги, такі як «препарати для догляду за волоссям та косметичні засоби для догляду за тілом у віртуальному середовищі, включаючи метавсесвіт».
Це можливо натяк на якийсь магазин в метавсесвіті, наприклад, для аватарів? Проте важко уявити, як можна доставити віртуальний парфум.
Враховуючи той факт, що у метавсесвіті вже є такі речі, як концертні майданчики та золоті арки McDonald’s, ці сервіси, які стали частиною нашої рутини у реальному житті, обов’язково почнуть з’являтися в майбутньому діджитал світі.
Крім того, цього ж тижня стало відомо, що Нью-Йоркська фондова біржа подала заявки на патенти, пов’язані з аналогічною ідеєю, створення власного торгового майданчика NFT.