L’Oréal Paris впроваджує міжнародну освітню програму Stand Up —запобігання домаганням у громадських місцях
16 Мар 2021, 09:59

L’Oréal Paris впроваджує міжнародну освітню програму Stand Up —запобігання домаганням у громадських місцях

У партнерстві з неурядовою організацією Hollaback! бренд L’Oréal Paris запускає програму Stand Up з метою навчити один мільйон осіб в усьому світі, як протидіяти домаганням у громадських місцях. Партнером програми в Україні є Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA).

Саме такими є результати міжнародного дослідження щодо домагань у громадських місцях, здійсненого за участю компанії Ipsos, експертів з Корнелльського університету та бренду L’Oréal Paris. Дослідження, що проводилось у форматі онлайн-інтерв’ю у 8 країнах світу,  широко  висвітлює  проблему  сексуальних  домагань  у  громадському  просторі, демонструючи підхід різноманітних соціокультурних верств населення у цих країнах. Про досвід із власного життя розповіли під час опитування 15 500 осіб.

Протидіймо домаганням у громадських місцях разом!

У Міжнародний день боротьби за права жінок і міжнародний мир 8 березня бренд L’Oréal Paris запускає програму Stand Up в Україні з метою підвищити рівень обізнаності щодо  проблеми  домагань  у  громадських  місцях  і  навчити  людей,  як  протидіяти домаганням,  якщо  вони  стали  свідками  або  самі  зазнали  домагань.  Мета  програми Stand  Up  на  глобальному  рівні  —  навчити  1  000  000  осіб  в  усьому  світі,  як  протистояти домаганням у громадських місцях, які можуть траплятися будь-де: у навчальних закладах, у громадському транспорті, на фестивалях і концертах, в інтернет-просторі. Схвалена експертами  програма  навчання,  створена  Hollaback!,  базується  на  методології  «5Д»: «Direct»  —  Діяти  прямим  втручанням,  «Distract»  —  Діяти  на  відволікання,  «Delegate»  — Долучати  інших,  «Document»  —  Документувати,  «Delay»  —  Допомогти  згодом. Застосовуючи  ці  тактики,  можна  ефективно  й  безпечно  протидіяти  домаганням  у громадських місцях з метою створення безпечного, інклюзивного простору для всіх. Щоб залучити  громадськість  на  глобальному  рівні,  програма  Stand  Up  реалізується  в партнерстві  з  ключовими  неурядовими  організаціями,  що  спеціалізуються  на  питаннях гендерної рівності та запобігання домагань у кожній із країн.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Як  часто  багато  хто  з  нас  відводив  погляд  просто  тому,  що  не знали, як допомогти? Ми співпрацюємо з L’Oréal Paris, щоб навчити людей в усьому світі — чоловіків і жінок різного віку та соціального статусу — методології «5Д». Це набір простих перевірених тактик, які  стануть  у  пригоді  в  повсякденному  житті,  щоб  спочатку ідентифікувати  домагання,  а  потім  безпечно  й  ефективно протидіяти  їм.  Таке  партнерство  сприятиме  розв’язанню  цієї проблеми. Разом ми можемо покласти край домаганням, щоб зробити громадський простір безпечним для всіх», — зазначила Емілі Мей, співзасновниця й виконавча директорка Hollaback!

В Україні програма «Stand Up – Запобігання домаганням у громадських місцях» стартує 8  березня  із  запуском  українського  вебсайту standup-ukraine.com.  Протягом  року програма залучатиме українських жінок і чоловіків та навчатиме ефективно протидіяти домаганням  у  громадських  місцях.  Будь-хто  охочий  зможе  приєднатися  до  навчання, відвідавши  вебсайт  програми  та  обравши  один  із  двох  варіантів:  пройти  спрощений 15-хвилинний тренінг на вебсайті з доступними тактиками для свідків і для тих, хто самзазнав  домагань,  або  записатися  на  1-годинний  вебінар  від  кваліфікованих  тренерівФонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA), партнера програми в Україні. Фонд ООНу  галузі  народонаселення  (UNFPA)  є  провідною  агенцією  ООН,  яка  зосереджує  своюроботу у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров’я та розбудови потенціалу молоді. Тренери UNFPA пройшли навчання від організації Hollaback! з метою проведення тренінгів для громадян України.

«Бренд L’Oréal Paris завжди виступав за захист та розширення прав і  можливостей  жінок.  Домагання  в  громадських  місцях трапляються  постійно,  і  тепер  настав  час  завдяки  Stand  Up допомогти одне одному. Stand Up – це програма, створена, щоб допомогти зменшити кількість випадків домагань у громадських місцях  завдяки  навчанню  жінок  і  чоловіків  тому,  як  безпечно протидіяти домаганням, якщо вони стають випадковими свідками або самі зазнають домагань. Протидіймо домаганням разом і Stand Up – адже ми цього варті», – зазначила Дельфіна Віґ’є-Овас, глобальна президентка бренду L’Oréal Paris.

«UNFPA працює над попередженням гендерно зумовленого насильства та реагуванням на нього, працюючи з партнерами у політичній, правовій, гуманітарній та медичній сферах. Попереду ще багато справ має бути зроблено для того, щоб створити світ, у якому кожен і кожна користується своїми основними правами людини. Ось чому програма Stand UP  є настільки важливою. Ми в UNFPA підтримуємо цю ініціативу, щоб усі, особливо молоді жінки та дівчата, почувались у безпеці на вулицях, у громадських місцях та вдома», – зазначив Хайме Надаль, Представник Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні.

25  листопада 2020  року,  з  нагоди  Міжнародного дня  боротьби  з  насильством  щодо жінок, в соціальних  мережах амбасадорки  бренду L’Oréal  Paris  приєдналися  до міжнародного руху проти домагань у громадських місцях, серед них: Селін Діон, Віола Девіс, Гелен Міррен, Єва Лонґорія, Кетрін Ленґфорд, Сінді Бруна, Енді Макдавелл, Лума Ґроте, Луїз Бурґуан, Лія Кебеде, Су Джу Пак і Аджа Наомі Кінг.

Вони поділилися тим, як освітня програма Stand Up допомогла їм захистити свою гідність та цінності, які закладені в серці бренду L’Oréal Paris.

Расскажите друзьям про новость