Кураж-Базар та ORNER створили чашку, що врятує життя
06 Дек 2019, 13:33

Кураж-Базар та ORNER створили чашку, що врятує життя

Кураж-Базар та український виробник домашнього декору та канцелярії ORNER створили чашку #ЯНАКУРАЖІ, що зігріє не лише долоні власника, але й чиєсь життя.

Ця колаборація наповнена важливим сенсом — допомогти тим, хто потребує підтримки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Купуючи цю чашку, ви допомагаєте зібрати 330 тисяч грн на:

  • створення кінозалів у двох відділеннях Охматдиту (в стаціонарі і відділенні трансплантації кісткового мозку)
  • річне утримання регулярного комунікативного клубу для підопічних БФ «Таблеточки»

Це потрібно для того, щоб підтримати дітей, знизити рівень стресу, вивести їх зі стану страху і допомогти сформувати міцну позицію відповідальності за власне життя.

Прямо зараз придбати чашку  можна за посиланням.  

 

Расскажите друзьям про новость