«Кредобанк» стартував рекламу готівкових кредитів «для тих, кому і так добре»
23 Окт 2019, 13:19

«Кредобанк» стартував рекламу готівкових кредитів «для тих, кому і так добре»

«Кредобанк» спільно з рекламною агенцією Adsapience та BRIX Creative Production зняли відеоролики на підтримку нової рекламної концепції «Добре/Кредобре». Відео розміщено в мережі Інтернет як частина рекламної  кампанії з продажу готівкових кредитів банку, яка триває з вересня до грудня 2019 року. Особливістю кліпів, знятих під керівництвом британського режисера Джеймі Моле-Фінча, є те, що вони зняті одним «безшовним» кадром, на фоні якого змінюються декорації: стіни, меблі, обладнання.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми дуже швидко звикаємо до доброго і забуваємо, що можна жити ще краще. Ми купуємо каву з собою, користуємось швидкісним бездротовим інтернетом, літаємо на відпочинок за кордон, залишаємо чайові. Це – добре. А коли все добре, то нічого не хочеться змінювати. І це швидко переростає у норму. Але можна відважитись на щось більше, ніж просто добре. Наприклад, взятись за новий амбітний проект, навчитись чомусь новому, затіяти в квартирі ремонт, придбати бажану, але поки недоступну річ, нарешті втілити в життя мрію дитинства. Це і є КРЕДОБРЕ. І про це розповідається у нашій новій рекламній комунікації. Це історія про те коли реклама одного продукту створила цілу комунікаційну систему для саббренду «КРЕДОБРЕ», – розповідає директор Департаменту маркетингу АТ «Кредобанк» Андрій Мельник. 

Расскажите друзьям про новость