Креативна Практика запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій
30 Апр 2021, 14:57

Креативна Практика запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях Креативна Практика запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор та керівник платформи Анатолій Попель.

У випусках звучатимуть розмови з різноманітними представниками креативних індустрій про залаштунки цих самих індустрій.

Сьогодні Креативна Практика — це вже спільнота. Не лише студентів, але і фахівців, з якими ми спільно створюємо продукти. І ми часто думали про те, як багато цікавого вони можуть розповісти. Не в форматі лекцій чи курсів, а в форматі відвертої та живої розмови. Адже, знаєте, не все можна розкласти в формат прямої та послідовної теорії. Життя вносить зміни. Практика відрізняється від підручників. І тому ми спробували зробити декілька розмов з фахівцями, чиїм досвідом цікавились, і нас приємно вразила готовність відверто ділитись досвідом, — розповідає Анатолій Попель.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Подкаст планується щотижневим. Він вже доступний для прослуховування на Apple Podcasts, Google Podcasts, НВ Подкасти і MEGOGO.

Тематична рамка вийшла широкою, але ключовою цінністю свого формату Креативна Практика вважає відвертість та готовність говорити про корисні практики та болі ринку.

Ми намагаємось робити формат корисним та відвертим. В нас був крутезний ефір з Мішею Самоваровим про рекрутинг дизайнерів очима компанії. А, наприклад, з Юрою Гладким з GRAPE ми говорили про вплив Майдану на становлення українських креативних індустрій, про те, як вони залежали колись від Росії, а ще про те, як їхня агенція якось втрапила в півторамільйонний борг, і як потім через цей виклик трансформувалась. З Сашею Кагором ми говорили про те, чому їм колись довелось взагалі продати агенцію, і чого його ця історія навчила. Для мене неоціненно, що ми маємо тепер цей формат. Думаю, в нас ще багато цікавих розмов попереду, — додає Анатолій Попель.

Вже зараз можна прослухати ефіри про: 

  • Трансформації та кризовий менеджмент в агенціях з Юрієм Гладким, CEO креативної агенції Grape,
  • Фах актора озвучування і те, як взагалі відбувається озвучування кіно, з Кирилом Нікітенком, професійним актором, актором дубляжу та озвучування, українським голосом Сільвестра Сталлоне, 
  • Роботу продуктових дизайнерів із Даниїлою Мунтян, продуктовою дизайнеркою,
  • Запуск кар’єри дизайнера з Михайлом Самоваровим, артдиректором League Design Agency,
  • Історію агенції Hexagon і те, як з локальної чернівецької команди їм вдалось перетворитись на цифрову агенцію з представництвами в Таллінні та Хошиміні, з Дімою Бойчуком, співзасновником Hexagon Agency,
  • Історію Meat Agency. Про те, як вона виникла, як почала продавати дорогі проєкти, як (і за скільки) зрештою була продана, з Сашею Кагором, в минулому — графічним дизайнером, власником агенції MEAT Agency, а наразі — мультидисциплінарним дизайнером з основним напрямком в UX дизайн,
  • Дизайн-системи в інтерфейсах з Євгеном Демченком, артдиректором цифрових проєктів 1+1,
  • Візуальний словник з Костею Тищенком, артдиректором TBWA\Ukraine.

Расскажите друзьям про новость