Креативна Практика запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій
30 Апр 2021, 14:57

Креативна Практика запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях Креативна Практика запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор та керівник платформи Анатолій Попель.

У випусках звучатимуть розмови з різноманітними представниками креативних індустрій про залаштунки цих самих індустрій.

Сьогодні Креативна Практика — це вже спільнота. Не лише студентів, але і фахівців, з якими ми спільно створюємо продукти. І ми часто думали про те, як багато цікавого вони можуть розповісти. Не в форматі лекцій чи курсів, а в форматі відвертої та живої розмови. Адже, знаєте, не все можна розкласти в формат прямої та послідовної теорії. Життя вносить зміни. Практика відрізняється від підручників. І тому ми спробували зробити декілька розмов з фахівцями, чиїм досвідом цікавились, і нас приємно вразила готовність відверто ділитись досвідом, — розповідає Анатолій Попель.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Подкаст планується щотижневим. Він вже доступний для прослуховування на Apple Podcasts, Google Podcasts, НВ Подкасти і MEGOGO.

Тематична рамка вийшла широкою, але ключовою цінністю свого формату Креативна Практика вважає відвертість та готовність говорити про корисні практики та болі ринку.

Ми намагаємось робити формат корисним та відвертим. В нас був крутезний ефір з Мішею Самоваровим про рекрутинг дизайнерів очима компанії. А, наприклад, з Юрою Гладким з GRAPE ми говорили про вплив Майдану на становлення українських креативних індустрій, про те, як вони залежали колись від Росії, а ще про те, як їхня агенція якось втрапила в півторамільйонний борг, і як потім через цей виклик трансформувалась. З Сашею Кагором ми говорили про те, чому їм колись довелось взагалі продати агенцію, і чого його ця історія навчила. Для мене неоціненно, що ми маємо тепер цей формат. Думаю, в нас ще багато цікавих розмов попереду, — додає Анатолій Попель.

Вже зараз можна прослухати ефіри про: 

  • Трансформації та кризовий менеджмент в агенціях з Юрієм Гладким, CEO креативної агенції Grape,
  • Фах актора озвучування і те, як взагалі відбувається озвучування кіно, з Кирилом Нікітенком, професійним актором, актором дубляжу та озвучування, українським голосом Сільвестра Сталлоне, 
  • Роботу продуктових дизайнерів із Даниїлою Мунтян, продуктовою дизайнеркою,
  • Запуск кар’єри дизайнера з Михайлом Самоваровим, артдиректором League Design Agency,
  • Історію агенції Hexagon і те, як з локальної чернівецької команди їм вдалось перетворитись на цифрову агенцію з представництвами в Таллінні та Хошиміні, з Дімою Бойчуком, співзасновником Hexagon Agency,
  • Історію Meat Agency. Про те, як вона виникла, як почала продавати дорогі проєкти, як (і за скільки) зрештою була продана, з Сашею Кагором, в минулому — графічним дизайнером, власником агенції MEAT Agency, а наразі — мультидисциплінарним дизайнером з основним напрямком в UX дизайн,
  • Дизайн-системи в інтерфейсах з Євгеном Демченком, артдиректором цифрових проєктів 1+1,
  • Візуальний словник з Костею Тищенком, артдиректором TBWA\Ukraine.

Расскажите друзьям про новость