KPMG презентує глобальне дослідження «Тенденції роздрібної торгівлі 2019»
25 Апр 2019, 13:00

KPMG презентує глобальне дослідження «Тенденції роздрібної торгівлі 2019»

Відповідно до нового дослідження KPMG «Тенденції роздрібної торгівлі 2019», сегмент ритейлу у поточному році продовжить трансформації, спрямовані на встановлення більш тісного зв’язку зі споживачем.
Експерти KPMG Global виділяють наступні тенденції:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Глобальні тенденції
приходять в Україну із запізненням. Але варто зазначити, що українські
ритейлери мають великий потенціал для переходу на цифрові технології. Цей
процес могла б прискорити кооперація з технологічними стартапами, число яких
збільшується в Україні з кожним роком», — вважає Сергій Гаспарян, партнер,
керівник галузевої практики споживчого сектора та сектора технологій KPMG в
Україні. 

Нагадаємо, у 2018 році
основними трендами за результатами аналогічного дослідження були названі
зростання важливості клієнтського досвіду та вражень від брендів, збільшення
використання штучного інтелекту у процесі комунікації компаній із споживачами,
посилення свідомого вибору споживача.

Расскажите друзьям про новость