Кожному своє літо. Для Borjomi створили літній дизайн банки
10 Июл 2019, 08:13

Кожному своє літо. Для Borjomi створили літній дизайн банки

Агентство Banda перевдягнули зимову банку Borjomi у легкий літній лук, де можна знайти щось особисто про себе. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Для кожного літо має свій особливий характер. Для когось це підкорення неслухняних хвиль, для декого — теревені з друзями біля кастріка, а хтось ранковою пробіжкою по крихкому пляжу. Всі ці, іноді невловимі миті та набагато більше можна знайти на баночці Borjomi. Щоб потім взимку її знайти та заново поринути в своє літо», — відзначено на сайті агентства. 

Расскажите друзьям про новость