Кожен може стати зіркою: брендінг житлового мікрорайону Star City
18 Фев 2020, 15:36

Кожен може стати зіркою: брендінг житлового мікрорайону Star City

Ринок нерухомості не перестає дивувати. З кожним роком з'являються об'єкти, які поєднують у собі комфорт, стиль та зручність. З огляду на досвід невдач і позитивний досвід, житлові квартали стають краще, сучасніше і несуть в собі удосконалення для комфортного життя для нових мешканців.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Девелоперська компанія bUd Capital звернулася до давнього партнера Brain Tank, щоб створити комплексний бренд для нового житлового мікрорайону на вул. Каунаській — Star City, що є сучасним містом в місті, з розвиненою інфраструктурою — парком, спортивними майданчиками, ігровими зонами для дітей. Комплекс організований так, що на його закритій території мешканців не потурбують автівки й зовнішній шум міста.

Емоційною основою бренду нового кварталу став перебіг ревіталізації великих промислових зон всередині міста. Щоб підкреслити соціальний ефект проекту, був створений образ зірки, яка висвітлює містобудівну ініціативу столиці в епоху її стрімкого розвитку. До того ж зірка за формою нагадує обриси кварталу. 

Уявна відсутність п'ятої вершини приховує в собі ідею того, що кожен житель комплексу є його частиною, доповнюючи собою зоряне сяйво. Кожна вершина символізує достоїнства й унікальні переваги комплексу, тому кожен здатен зробити його ще кращим, ставши його частиною.

Расскажите друзьям про новость