Кожен може стати зіркою: брендінг житлового мікрорайону Star City
18 Фев 2020, 15:36

Кожен може стати зіркою: брендінг житлового мікрорайону Star City

Ринок нерухомості не перестає дивувати. З кожним роком з'являються об'єкти, які поєднують у собі комфорт, стиль та зручність. З огляду на досвід невдач і позитивний досвід, житлові квартали стають краще, сучасніше і несуть в собі удосконалення для комфортного життя для нових мешканців.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Девелоперська компанія bUd Capital звернулася до давнього партнера Brain Tank, щоб створити комплексний бренд для нового житлового мікрорайону на вул. Каунаській — Star City, що є сучасним містом в місті, з розвиненою інфраструктурою — парком, спортивними майданчиками, ігровими зонами для дітей. Комплекс організований так, що на його закритій території мешканців не потурбують автівки й зовнішній шум міста.

Емоційною основою бренду нового кварталу став перебіг ревіталізації великих промислових зон всередині міста. Щоб підкреслити соціальний ефект проекту, був створений образ зірки, яка висвітлює містобудівну ініціативу столиці в епоху її стрімкого розвитку. До того ж зірка за формою нагадує обриси кварталу. 

Уявна відсутність п'ятої вершини приховує в собі ідею того, що кожен житель комплексу є його частиною, доповнюючи собою зоряне сяйво. Кожна вершина символізує достоїнства й унікальні переваги комплексу, тому кожен здатен зробити його ще кращим, ставши його частиною.

Расскажите друзьям про новость