Косметику сравнили с игрушками в рекламе онлайн магазина косметики.
16 Мар 2016, 16:07

Косметику сравнили с игрушками в рекламе онлайн магазина косметики.

Рекламное агентство Michurin и Shootgroup Production создали ряд принтов для рекламной кампании по запуску онлайн магазина косметики Sister’s Market. Пушистые духи, помада и лак, как любимый медвежонок, вызывают желание взять их в руки и не отпускать. «Играй с красотой» — призывают клиенток постеры, предлагая превратить покупку косметики в игру. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость