Коньячний бренд «Довбуш Карпатський» представив публіці новий гучний ролик
01 Окт 2020, 08:00

Коньячний бренд «Довбуш Карпатський» представив публіці новий гучний ролик

Коньяк «Довбуш Карпатський» відродив легенду в новому гучному відео

Зйомки рекламного відео для коньяку «Довбуш» наробили чимало галасу ще до офіційного релізу. Нарешті довгоочікувана прем’єра відбулася, і очікування було того варте. Вражаючі батальні сцени з неймовірними спецефектами, автентичні декорації та костюми повністю передають дух часів легендарного Олекси Довбуша — над цим славно потрудився режисер проекту Любомир Левицький, добре відомий в Україні за фільмами «Штольня» і «Тіні НЕ забутих предків».

Любомир Левицький, режисер: «Можу без перебільшення сказати, що проект «Довбуш» став найяскравішою моєю роботою в цьому році. Дивно, але ідея для ролика відвідала мене задовго до пропозиції про співпрацю. Адже, я народився в Карпатах і виріс на легендах про Довбуша тому, коли вперше побачив цей коньяк, не зміг пройти повз. Мені сподобався і зовнішній вигляд і зміст: ароматика, міцний і разом з тим м’який смак. Тоді-то я вперше і замислився про те, який би ролик зняв. І коли представники бренду зв’язалися зі мною, деякі ідеї у мене вже були ».

Дивно, але ідея для ролика відвідала мене задовго до пропозиції про співпрацю.
Любомир Левицький
режисер

Втілювати режисерські ідеї виявилося непросто: наприклад, для того, щоб в кадрі з’явилися двометрові вогняні кулі, кращим в країні фахівцям зі спецефектів довелося розробити спеціальну горючу суміш, спорудити кілька металевих конструкцій і після польових випробувань робити їх знов, адже не всі кулі витримали тести.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Костянтин Сторожко, бренд-менеджер коньяку «Довбуш Карпатський»: «Багато хто називав цей проект нереальним, але у нас була спільна мета — створити не просто рекламний ролик, а відео, здатне розпалити вогонь в душі. Для нас було важливо передати атмосферу, національний колорит, зробити все, щоб легенда про Довбуша ожила і отримала нове сучасне звучання».

У нас була спільна мета — створити не просто рекламний ролик, а відео, здатне розпалити вогонь в душі.
Костянтин Сторожко
бренд-менеджер коньяку «Довбуш Карпатський»

На правах тих, хто 10 разів переглянули ролик, можемо відповідально заявити — легенда ожила і сучасне звучання отримала. Відео мимоволі пробуджує приємне почуття гордості за НАШИХ: і знімати можуть, і коньяк робити вміють. І ви можете переконатися у цьому особисто.

https://youtu.be/j0iznwOc8_0

Расскажите друзьям про новость