Переможці отримають можливість пройти стажування в одному з рекламних агентств України або доступ до лекцій на суму понад 3 500 грн.
Конкурс Creativity Canoe проходитиме в трьох категоріях: дизайн, комерційна реклама, соціальна реклама. Три брифи на вибір – за посиланням.
Роботу можна оформити в Google Documents або Google Presentation на власний розсуд. Google Форма для здачі роботи тут. Дедлайн подачі робіт до 5 квітня включно.
Склад журі:
– креативний директор Кинограф Олег Киселиця,
– креативний директор GRAPE Олексій Максименко,
– координаторка Pro Bono Club Ukraine Олександра Чучко.
Переможець зможе виграти один із призів:
– стажування в GRAPE;
– стажування в NEBO ideas agency;
– стажування у Кинограф;
– безкоштовний доступ до лекцій від Ярослава Сердюка, стратегічного директора Banda, та Олега Томіна, креативного директора BART and FINK, на 301.school.
Результати будуть оголошені 12 квітня на сторінці в Facebook та в Telegram-каналі.