MMR оголошує старт прийому аплікаційних форм для участі у Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY 2022.
X-RAY — авторитетний конкурс у сфері маркетингу для агенцій та корпоративного сектору. Оцінювання номінантів відбувається 360: онлайн експертною спільнотою MMR та членами журі за критеріями. Мета конкурсу — визначення найкращих маркетингових ініціатив минулого року, найвдаліших кейсів та ефективних колаборацій. Окремо обирають найкращих маркетинг-директорів. А цього року оргкомітет додав номінацію для керівників маркетингових агенцій.
До участі допускають проєкти зі зрозумілою метою та підтвердженими результатами. Їх запустили та реалізували у 2021 році.
Номінації конкурсу маркетингових проєктів X-RAY
- OFFLINE-кампанія року — всі кампанії, реалізовані завдяки традиційним каналам комунікації (ООН, ТБ, преса, радіо). Оцінюється відповідність мети та інструментів, підтверджена результативність та ефективність обраних каналів.
- DIGITAL-кампанія року — всі кампанії, реалізовані в інтернеті (контекстна, вірусна, банерна та ін.). Оцінюється відповідність мети та інструментів, вартість контакту, охоплення.
- Кампанія за участі блогера/інфлюенсера — оцінюється креативність реалізації, відповідність блогера/інфлюенсера бренду, підтверджена ефективність, інструменти реалізації.
- Спонсорський проєкт року — колаборація бренда та спонсорського проєкту, його візуальна та емоційна складова, інтеграція ЦА бренда та спонсорського проєкту, результативність співпраці.
- Інтеграція бренда в медіа — нативність та креативність інтеграції бренда у медійні продукти (спонсорство ТБ-проєктів, спецпроєкти у друкованих та онлайн-ЗМІ).
- Проєкт у галузі соціального маркетингу — якість та масштабність проєктів з вирішення брендом соціально важливих проблем, інтеграція своєї ЦА в реалізацію проєкту, результати кампанії.
- Дизайн року — дизайн для digital- та offline-кампаній, ребрендинг, розроблення корпоративного стилю тощо.
- BTL-активація — активації з презентації/запуску нових послуг/продуктів, комплексність та нестандартність представлення бренда, відповідність цілей результатам, підтверджена ефективність.
- SMM-кампанія року — самостійна кампанія з просування послуги чи бренда в одній соціальній мережі та/чи комплексно.
- Найкращий маркетинг-директор — кількість та якість реалізованих проєктів, експертність. Можна номінуватися особисто або кандидата може висунути команда.
- Найкращий керівник маркетингової агенції — кількість та якість реалізованих проєктів, експертність. Можна номінуватися особисто або кандидата може висунути команда.
Основні терміни проведення конкурсу маркетингових проєктів X-RAY
- 20.12.2021 — 11.02.2022 — подання аплікаційних форм
- 11.02.2022 — 20.02.2022 — оброблення аплікаційних форм та створення форм голосування для онлайн та експертного журі
- 21.02.2022 — 01.03.2022 — голосування онлайн та членів журі
- 11.03.2022 — публікація shortlist на сайті MMR
- 17.03.2022 — церемонія нагородження конкурсу маркетингових проєктів X-RAY
Подання аплікайних форм для участі в онлайн- та експертному голосуванні платна. Один проєкт можна подати лише в одну номінацію, кількість номінацій для компанії необмежена.
Вартість участі*:
- один проєкт — 5000 грн
- два проєкти — 8000 грн
- три та більше проєктів — 12 000 грн
*Ціни наведені без ПДВ
Для подання аплікаційної форми просимо звертатися до Ірини Скороход: [email protected]
Або або заповніть форму і ми вам зателефонуємо!
З організаційних питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Машевської: [email protected]