Коні-білдери прорекламували високооктанове пальне
06 Май 2021, 10:24

Коні-білдери прорекламували високооктанове пальне

Мережа АЗК KLO запустила продажі високооктанового пального F100. Ідею просування продукту розробили в Michurin.

Накачані копита на бордах означають тільке одне — якщо під капотом звичайні коні, то з новим пальним вони стають в рази дужчими. Такі собі коні-білдери, які доводять, що ставати кращою версією себе можна як на тренуваннях, так і на дорозі. І для цього треба використовувати найкращі ресурси та прокачувати своїх конячок.

Так з’явились 3 персонажі: Стейсі, Рікко та Дік. Для запуску рекламної кампанії використали тізер “прокачай конячок”, який досі висить на бордах по всьому місту.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость