Коні-білдери прорекламували високооктанове пальне
06 Май 2021, 10:24

Коні-білдери прорекламували високооктанове пальне

Мережа АЗК KLO запустила продажі високооктанового пального F100. Ідею просування продукту розробили в Michurin.

Накачані копита на бордах означають тільке одне — якщо під капотом звичайні коні, то з новим пальним вони стають в рази дужчими. Такі собі коні-білдери, які доводять, що ставати кращою версією себе можна як на тренуваннях, так і на дорозі. І для цього треба використовувати найкращі ресурси та прокачувати своїх конячок.

Так з’явились 3 персонажі: Стейсі, Рікко та Дік. Для запуску рекламної кампанії використали тізер “прокачай конячок”, який досі висить на бордах по всьому місту.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео