16 Дек 2021, 09:33

Компанія «Альфа Страхування» і агенція «Невгамовні» закликають любити себе

Любов до себе може бути різною. Вона проявляється через прийняття себе, дбайливе ставлення до свого тіла та турботу про своє здоров’я — як фізичне, так і ментальне. Компанія “Альфа Страхування”, що розділяє цінності
турботи про себе, запустила національну промокампанію “бо себе люблю” з українськими лідерами думок і блогерами. Героями кампанії стали: ведуча Василіса Фролова, ресторатор Володимир Задірака, модель та fashion-стилістка Марія Шаломєєва. Їхні образи інтегровані у головні креативи рекламної кампанії.

Кожен з героїв закликає проявити любов до себе і нагадує, що медичне страхування — це один із проявів турботи про своє здоров’я.

Для ширшего розкриття меседжу “бо себе люблю” страхова компанія залучила Instagram-інфлуенсерів та лідерів думок, які через пости та сторіс розповідають у соціальних мережах про свій досвід любові до себе. За
хештегом #босебелюблю вже можна знайти історії героїв рекламної кампанії,а також інших блогерів. Про свій досвід написали: підприємниця Міла Бараєва, YouTube-блогерка Раміна Есхакзай, телевізійний ведучий Сергій
Нікітюк та інші.

Ми спонукаємо людей не соромитися любити себе, робити вибір на користь своїх бажань і потреб. В українському суспільстві часто лунає ідея про допомогу близьким, і рідко — про любов до себе. Своєю промо кампанією ми хочемо підтримати тих, хто робить перші кроки на шляху до свідомої турботи про своє здоров’я. І хочемо тим самим нагадати, що медичне страхування — це, перш за все, дбайливе ставлення до себе. Ти можеш обрати поліс і підлаштувати його під свої потреби. Ми налаштовані цією кампанією змінити ставлення людей до медичного страхування, адже до сьогодні воно асоціювалося з чимось консервативним і не гнучким. Наша мета — зробити медичне страхування приємною здоровою звичкою, яка покращує життя
Анатолій Савін
маркетинг-директор компанії “Альфа Страхування”

Запропонували та реалізували креативну ідею команда агенції “Невгамовні”.

Перед тим, як почати працювати над брифом, ми ознайомились з усіма наявними полісами “Альфа Страхування”, говорили зі службою підтримки та зрозуміли: для того, щоб пояснити складний продукт, необхідно знайти максимально прості слова. Щоб донести ідею до споживачів не просто словами “турбота” та шаблонними ведмедиками з парасольками, ми подивилися глибше. Під час штормінгу ми думали над питанням “Чому страхуюсь?” і відповідь прийшла сама собою — “бо себе люблю”. Так народилися сюжети, де герої проявляють любов, турботу, інтерес до себе, що додає головний “гачок”, який чіпляє погляди. Вже після реалізації ідей ми прочитали, що шлюб із собою — це світова практика. Тож любити себе — це
природно, корисно, а з медичним полісом ще й безпечно
“Невгамовні”

Більше про любов до себе можна прочитати за посиланням на лендінгу кампанії: bsl.alfaic.ua.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео