«Коли треба точно, а не майже»: Альфа-Банк обіграв комічні моменти у кампанії про кредит готівкою
26 Мар 2021, 09:51

«Коли треба точно, а не майже»: Альфа-Банк обіграв комічні моменти у кампанії про кредит готівкою

Є речі, що постійно змінюються, а є вічні. Як от сезонні рекламні кампанії для топових банківських продуктів. Цього разу настав час нагадати людям про кредити готівкою.

У категорії існує такий стереотип, що кредит – це завжди щось дуже серйозне та правильне. Так би мовити, епохальне: унікально-трагічне або драматично-масштабне, порятунки, ремонти і жахіття. Але, насправді, так буває зовсім не завжди. Щоб впевнитись у цьому, довелось провести кілька десятків інтерв’ю з досвідченими бравцями кредитів і дізнатись, що часто кредит потрібен на щось, що не завжди дуже потрібне, але однозначно дуже хочеться.

Зі слів людей: у житті бувають такі унікальні шанси, коли щось, про що ти дуже мрієш, раптом знаходиться за суперпропозицією – і рахунок вже йде на години, треба хапати тут і зараз. У такі моменти і береться велика кількість кредитів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Та не все – так солодко. Бо навіть у такі доленосні моменти з’являються неприємності. Такі неприємності – як сумніви. Відчуття, коли ти майже вже готовий, але в найвідповідальніший момент зависаєш, залипаєш чи просто гальмуєш.

У новій кампанії про кредит готівкою від Альфа-Банку ідея будується саме на цих гальмівних моментах – і тому так комічно можна себе відчувати, заморозившись всього за один крок від чогось дуже класного. Так з’явилась серія коротких відео про героїв, що зависли в процесі покупки. 

А окремим напрямом в ефір вийшла зовнішня реклама, у якій та сама ідея розкрита за допомогою іншого прийому: тут кредит готівкою «подовжує» руки, щоб точно дотягнутись до своєї омріяної покупки.

Вся кампанія про сумніви та рішення від Bickertstaff.987 об’єдналась під слоганом «Коли треба точно, а не майже».

Расскажите друзьям про новость