Коли digital у 200 разів ефективніший: як компанія «Фармак» запустила віртуальну екскурсію виробництвом
21 Фев 2022, 14:42

Коли digital у 200 разів ефективніший: як компанія «Фармак» запустила віртуальну екскурсію виробництвом

Зазвичай споживачі майже нічого не знають про виробництво товарів, які купують. Особливо це стосується ліків, які є в аптечках кожного українця. Але дослідження показують, що насправді споживачам цікаво побачити, як виготовляють продукти, які вони вживають або якими користуються.

Розуміючи тренд, компанія «Фармак» вирішила ознайомити українців з усіма етапами виготовлення якісних лікарських засобів та запустила інноваційну віртуальну екскурсію підприємством.

У ході онлайн-екскурсії користувачі можуть простежити повний цикл створення препаратів: від отримання сировини до моменту, коли готова продукція опиняється на складі. Глядач переодягається разом з героєм у спеціальні комбінезони та отримує секретні окуляри доповненої реальності, щоб потрапити у стерильні блоки виробництва з найвищим рівнем захисту, куди доступ стороннім суворо заборонено. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Таким чином компанія продемонструвала споживачам, наскільки розвинена українська фармацевтика. А також знайшла заміну «живим» екскурсіям, які проводила до початку пандемії.

Проєкт отримав відгук у багатьох блогерів та понад 30 медіа. Саму екскурсію протягом двох місяців подивилося більше 40 тисяч українців. До прикладу, пропускна можливість «живих» екскурсій на підприємство складає до 100 відвідувачів щомісяця. Таким чином через digital-інструмент «Фармак» у 200 разів (з розрахунку на місячний показник) збільшив відвідуваність свого виробництва.

Расскажите друзьям про новость