Кока-Кола сьогодні оголосила, що запустить новий слабоалкогольний напій Topo Chico Hard Seltzer у країнах Європи у 2021 році. Першим його спробують мешканці Австрії, Великої Британії та Північної Ірландії, Греції, Ірландії та України починаючи з листопада 2020.
Спочатку напій з’явився на ринку Латинської Америки у вересні цього року. Topo Chico Hard Seltzer – слабоалкогольний газований напій, на створення якого надихнув бренд Topo Chico зі 125-річною історією: широко відома газована вода, яка стала популярним інгредієнтом у багатьох міксологів у США та Латинській Америці. Topo Chico Hard Seltzer – більш динамічна форма легендарної води у ніші слабоалкогольних напоїв, яка завойовує все більшу популярність серед споживачів.
Topo Chico Hard Seltzer продаватиметься у металевих банках об’ємом 330 мл з трьома смаками: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango та Cherry Acai. Кожен з напоїв не містить глютену, має 96 калорій, 2 грами цукру та 4,7% алкоголю.
Уолтер Сусіні, старший віце-президент з маркетингу Компанії Кока-Кола у Європі, прокоментував це так: «Ми надзвичайно схвильовані цим запуском і можливостями бренду. Ми певні, що Topo Chico уособлює фантастичний напій у новій цікавій категорії, яка динамічно розвивається. Категорія слабоалкогольних напоїв найшвидше розвивається у США, де вона експоненційно виросла за останні кілька років. Спираючись на весь наш досвід, ми віримо, що Topo Chico стане успішним напоєм, і, що найбільш важливо, ми зможемо запропонувати покупцю щось нове і цікаве».
Topo Chico Hard Seltzer розповсюджуватиметься Європою партнерами-ботлерами Coca-Cola: Coca-Cola European Partners і Coca-Cola HBC.
Topo Chico Hard Seltzer стане першим брендом Coca-Cola в алкогольній категорії в Європі. Всі маркетингові активності здійснюватимуться згідно з принципами Глобальної політики відповідального маркетингу алкоголю (Policy). Ця політика була розроблена з метою відповідального просування наших алкогольних брендів згідно з принципами сталого розвитку та з урахуванням того, що наш маркетинг не апелює до покупців у віці легальної покупки.
Перш ніж поширити Topo Chico Hard Seltzer всіма країнами, Coca-Cola спочатку запустить його на ринках кількох європейських країн у 2020. Coca-Cola вірна своїй місії розвивати напої на всі смаки, що відповідає очікуванням різних споживачів і утверджує її як компанію різноманітних напоїв. Coca-Cola нещодавно запустила нові напої, як, наприклад, чай, напої на основі рослин, готову до вживання каву і багато інших.
Етикетка Topo Chico Hard Seltzer поєднує історію легендарного бренду зі смілими новими акцентами: характерна жовта стрічка і кольорові елементи на позначення різних смаків. Запуск буде підтримано інтегрованою маркетинговою кампанією.
Нагадаємо, компанія планує скоротити 200 брендів.