Кока-Кола запустить напій Topo Chico Hard Seltzer у Європі в 2021 році
27 Окт 2020, 15:48

Кока-Кола запустить напій Topo Chico Hard Seltzer у Європі в 2021 році

Topo Chico Hard Seltzer буде представлений в кількох країнах, починаючи з наступного місяця

Кока-Кола сьогодні оголосила, що запустить новий слабоалкогольний напій Topo Chico Hard Seltzer у країнах Європи  у 2021 році. Першим його спробують мешканці Австрії, Великої Британії та Північної Ірландії, Греції, Ірландії та України починаючи з листопада 2020.

Спочатку напій з’явився на ринку Латинської Америки у вересні цього року. Topo Chico Hard Seltzer – слабоалкогольний газований напій, на створення якого надихнув бренд Topo Chico зі 125-річною історією: широко відома газована вода, яка стала популярним інгредієнтом у багатьох міксологів у США та Латинській Америці. Topo Chico Hard Seltzer – більш динамічна форма легендарної води у ніші слабоалкогольних напоїв, яка завойовує все більшу популярність серед споживачів.

Topo Chico Hard Seltzer продаватиметься у металевих банках об’ємом 330 мл з трьома смаками: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango та Cherry Acai. Кожен з напоїв не містить глютену, має 96 калорій, 2 грами цукру та 4,7% алкоголю.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Уолтер Сусіні, старший віце-президент з маркетингу Компанії Кока-Кола у Європі, прокоментував це так: «Ми надзвичайно схвильовані цим запуском і можливостями бренду. Ми певні, що Topo Chico уособлює фантастичний напій у новій цікавій категорії, яка динамічно розвивається. Категорія слабоалкогольних напоїв найшвидше розвивається у США, де вона експоненційно виросла за останні кілька років. Спираючись на весь наш досвід, ми віримо, що Topo Chico стане успішним напоєм, і, що найбільш важливо, ми зможемо запропонувати покупцю щось нове і цікаве».

Topo Chico Hard Seltzer розповсюджуватиметься Європою партнерами-ботлерами Coca-Cola: Coca-Cola European Partners і Coca-Cola HBC.

Topo Chico Hard Seltzer стане першим брендом Coca-Cola в алкогольній категорії в Європі. Всі маркетингові активності здійснюватимуться згідно з принципами Глобальної політики відповідального маркетингу алкоголю (Policy). Ця політика була розроблена з метою відповідального просування наших алкогольних брендів згідно з принципами сталого розвитку та з урахуванням того, що наш маркетинг не апелює до покупців у віці легальної покупки.

Перш ніж поширити Topo Chico Hard Seltzer всіма країнами, Coca-Cola спочатку запустить його на ринках кількох європейських країн у 2020. Coca-Cola вірна своїй місії розвивати напої на всі смаки, що відповідає очікуванням різних споживачів і утверджує її як компанію різноманітних напоїв. Coca-Cola нещодавно запустила нові напої, як, наприклад, чай, напої на основі рослин, готову до вживання каву і багато інших.

Етикетка Topo Chico Hard Seltzer поєднує історію легендарного бренду зі смілими новими акцентами: характерна жовта стрічка і кольорові елементи на позначення різних смаків. Запуск буде підтримано інтегрованою маркетинговою кампанією. 

Нагадаємо, компанія планує скоротити 200 брендів.

Расскажите друзьям про новость