Кохання без кордонів: «Біосфера» розповіла романтичну історію на Новий рік
31 Дек 2020, 10:22

Кохання без кордонів: «Біосфера» розповіла романтичну історію на Новий рік

Корпорація «Біосфера» та бренд Фрекен БОК продовжують кампанію «Окремо ми разом», перша частина якої вийшла навесні у вигляді відеороликів про життя під час карантину. Кампанія знову об’єднує різних людей, які опинились у типових для 2020-го року ситуаціях і шукають можливості бути разом. Перший ролик новорічно-різдвяної серії «Санта не приїде» вийшов перед Різдвом, а напередодні Нового року компанія представляє нову романтичну історію.

Герої другого ролику – три молоді пари, які зібрались святкувати Новий рік разом. Через карантинні обмеження була скасована подорож головного героя до Парижу, яка мала стати доленосною в його житті. Але завдяки власній винахідливості та підтримці друзів, хлопець знаходить можливість подарувати романтичну атмосферу своїй коханій просто у квартирі, і все заради омріяного моменту – освідчення у новорічну ніч. 

«Протягом усього 2020 року ми помічаємо, як змінюється соціальний настрій наших споживачів. Рідкістю стали звичні раніше речі – можливість вільно подорожувати, збиратись разом на вечірки чи відвідувати ресторани і концерти. Обмеження пригнічують, але наша аудиторія робить мудрий висновок: справжні цінності – в іншому. Життєві пріоритети – турбота та любов – незмінні, і лише завдяки ним ми зможемо подолати будь-які труднощі. Саме цьому інсайту ми присвятили другу серію святкової кампанії «Окремо ми разом», коментує Оксана Ткачук, Global Marketing Director бізнес-напряму Household.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Молодь завжди швидко адаптується до соціальних змін, і цей ролик – наш жест підтримки. Гумор, дружба, рішучість, креативність і бажання турбуватись про коханих – те, що ми цінуємо у своїй аудиторії і показуємо у новому ролику. Адже новорічну романтику можна влаштувати навіть на власній кухні – коли є вірні друзі та бажання не відкладати життя на потім», коментує Юрій Голянич, генеральний менеджер бізнес-напряму Household.

Головні ролі у ролику виконали українські актори Владислав Никитюк та Марія Демиденко.

Расскажите друзьям про новость