Фрекен БОК рятує Новий рік та Різдво у святковій кампанії
28 Дек 2020, 10:34

Фрекен БОК рятує Новий рік та Різдво у святковій кампанії

Корпорація «Біосфера» та бренд Фрекен БОК продовжують кампанію «Окремо ми разом», перша частина якої вийшла навесні у вигляді відеороликів про життя під час карантину. Кампанія знову об’єднує різних людей, які опинились у типових для 2020-го року ситуаціях і знаходять можливості бути разом.

«Цей сезон новорічних свят став для всіх нас не таким, як раніше, через пандемію та закриті кордони. У цей Новий рік та Різдво ми зможемо повноцінно провести час з близькими та подарувати їм свою турботу та любов. Ми навчилися цінувати те, що раніше вважали даністю – це той урок, якому нас навчив карантин. Ми відчули цей інсайт наших споживачів і звертаємось до них у новій кампанії «Санта не приїде», – коментує Оксана Ткачук, Global Marketing Director бізнес-напряму Household.

Героїня першого ролику дізнається про те, що через закриті кордони Санта не приїде до її друзів і вирішує врятувати ситуацію самостійно, готуючи подарунки за допомогою продукції бренду Фрекен БОК та онлайн-магазину SFERA.UA. Своєю щирою поведінкою дівчинка якраз і втілює головний меседж кампанії: турбота, яку даруєш ти, обов’язково повертається.

Турбота про близьких і здатність відчути емоції інших – це також мистецтво. Саме тому музику для проекту створював український композитор та піаніст-віртуоз Євген Хмара.

«Ця композиція «Чарівний годинник» має особливе значення для мене – я написав її ще у 7-річному віці, а через 14 років саме з нею, вже разом із оркестром, пройшов у фінал шоу «Україна має талант». Коли Андрій Здесенко запропонував мені створити музику для новорічного ролику Фрекен БОК, я одразу подумав саме про цю композицію. Я освіжив і переписав її, і другорядна мелодія стала основною темою, щоб додати певної драматургії у новорічну казку. Мені дуже приємно знову співпрацювати з «Біосферою» – перш за все тому, що співпадають наші цінності. А це завжди про сім’ю і про турботу, і мої життєві пріоритети такі ж», розповів Євген Хмара

«Ми завжди тонко відчуваємо свою аудиторію. Ми розуміємо, яким високим у суспільстві є сьогодні рівень тривоги та невпевненості у майбутньому. Хочемо, щоб цей новорічний проект став емоційною підтримкою для наших споживачів, подарувати їм відчуття дива і надихнути стати ближче один до одного», поділився Андрій Здесенко, засновник та СЕО корпорації «Біосфера». 

Расскажите друзьям про новость