KOBLEVO додали загадковості і оновили стратегію бренда
11 Июн 2019, 10:00

KOBLEVO додали загадковості і оновили стратегію бренда

Нова кампанія для коньяку KOBLEVO відзначилась кардинальною зміною дизайну. Нова пляшка підкреслила статусність напою і стала відправним пунктом нової стратегії бренда.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Старий» KOBLEVO – позитивний, надійний, перевірений часом друг… але передбачуваний та нуднуватий. Від нього не чекаєш сюрпризів, життя його із року в рік рухається по одному маршруту. KOBLEVO не вистачало авантюризму і загадковості. 

Необхідно було вдихнути нову іскру у бренд і зробити його привабливими для сучасного споживача, але не відштовхнути нинішніх поціновувачів. Важливо було зробити коньяк зрозумілішим напоєм для широких мас і привернути увагу молоді. 

При створенні ТБ-реклами Kinograf хотів «вбити одним пострілом двох зайців» — зробити коньячний ролик, але так, як ніколи не робили коньячну рекламу. Використовуючи стилістику колажу, розмноження, зациклення, команда  змішувала джаз та електроніку, танці й натюрморти, екзотику й естетику.  

 

Расскажите друзьям про новость