KOBLEVO додали загадковості і оновили стратегію бренда
11 Июн 2019, 10:00

KOBLEVO додали загадковості і оновили стратегію бренда

Нова кампанія для коньяку KOBLEVO відзначилась кардинальною зміною дизайну. Нова пляшка підкреслила статусність напою і стала відправним пунктом нової стратегії бренда.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Старий» KOBLEVO – позитивний, надійний, перевірений часом друг… але передбачуваний та нуднуватий. Від нього не чекаєш сюрпризів, життя його із року в рік рухається по одному маршруту. KOBLEVO не вистачало авантюризму і загадковості. 

Необхідно було вдихнути нову іскру у бренд і зробити його привабливими для сучасного споживача, але не відштовхнути нинішніх поціновувачів. Важливо було зробити коньяк зрозумілішим напоєм для широких мас і привернути увагу молоді. 

При створенні ТБ-реклами Kinograf хотів «вбити одним пострілом двох зайців» — зробити коньячний ролик, але так, як ніколи не робили коньячну рекламу. Використовуючи стилістику колажу, розмноження, зациклення, команда  змішувала джаз та електроніку, танці й натюрморти, екзотику й естетику.  

 

Расскажите друзьям про новость