Книжковий Арсенал змінив візуальний стиль
24 Май 2019, 11:08

Книжковий Арсенал змінив візуальний стиль

Нову айдентику, у якій слова формують зображення, розробила брендингова агенція АТАКА спільно з арт-директоркою Мистецького Арсеналу та командою фестивалю.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Книжковий Арсенал давно перестав бути книжковим фестивалем. Це масштабна подія, що об’єднує літературну та мистецьку сцени, і візуальний стиль мав передавати цю ідею.

Натхненням для дизайнерів стало «поезомалярство» — техніка, що поєднує словесність та візуальність. На початку ХХ ст. її використовували поети-авангардисти. Вони надавали віршам різних форм, підсилюючи суть та настрій твору.

В основі айдентики — текст. Його складають у форми, візуалізуючи таким чином тему фестивалю, яка щороку змінюється. Тема 2019-ого «Сусідство: відкрите питання»: шрифтові композиції зустрічаються, перетинаються та взаємодіють. Нову айдентику вже можна побачити на вулицях Києва та на самому фестивалі. 

Расскажите друзьям про новость