Книжковий Арсенал змінив візуальний стиль
24 Май 2019, 11:08

Книжковий Арсенал змінив візуальний стиль

Нову айдентику, у якій слова формують зображення, розробила брендингова агенція АТАКА спільно з арт-директоркою Мистецького Арсеналу та командою фестивалю.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Книжковий Арсенал давно перестав бути книжковим фестивалем. Це масштабна подія, що об’єднує літературну та мистецьку сцени, і візуальний стиль мав передавати цю ідею.

Натхненням для дизайнерів стало «поезомалярство» — техніка, що поєднує словесність та візуальність. На початку ХХ ст. її використовували поети-авангардисти. Вони надавали віршам різних форм, підсилюючи суть та настрій твору.

В основі айдентики — текст. Його складають у форми, візуалізуючи таким чином тему фестивалю, яка щороку змінюється. Тема 2019-ого «Сусідство: відкрите питання»: шрифтові композиції зустрічаються, перетинаються та взаємодіють. Нову айдентику вже можна побачити на вулицях Києва та на самому фестивалі. 

Расскажите друзьям про новость