Київстар за короткий строк побудував найбільшу мережу 4G в Україні. Розпочинаючи роботу над новою кампанією, у SHOTS розуміли, що вона могла б стати історією про щось значно більше, ніж звичайна відстань від міста до міста. Наприклад, про відстань від людини до епіцентру подій або про шлях від себе сьогоднішнього до людини, якою ти завжди мріяв стати.
На головну роль зумисно обрали героя, незвичного для рекламного формату. Адже цільова аудиторія Київстар – це абсолютно кожна людина з мобільним телефоном у кишені.
«4G – це вже невід’ємна частина кожного з нас. Де ви б не були, зі смартфоном і 4G-інтернетом ви зможете відповісти на запитання, що вас цікавлять, знайти дорогу, дізнатись, навчитись нового та, можливо, підштовхнути себе до першого кроку у здійсненні вашої давньої мрії. Тож відкривайте себе разом з Київстар 4G – вашим супутником життя», — прокоментував Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій.
Ця історія передусім не про «інтернет лайків», а про інтернет можливостей, де кожен може бути тим, ким себе відчуває. Із цієї самої причини прероли були створені у форматі реальних сторіз, щоб наша історія могла органічно знайти своє розв’язання.
Увесь знімальний процес тривав цілі три дні й відбувався за участі Family Production і режисера Ігнаса Йонінаса. Саме його повнометражний фільм «Невидимий» і став вирішальним аргументом при виборі режисера. Залучення кінорежисерів для фільмування вже давно нікого не дивує на ринку реклами світового рівня, тож в агенції сподіваються, що тепер такий тренд з’явиться і в Україні.
«Ми дуже вдячні команді Київстар і продакшену за те, що ця робота вийшла саме такою. Нам здається, що в цьому проєкті ми максимально наблизилися до реклами, якою ми б хотіли її бачити – ненав’язливою, цікавою, чесною та пронизливою», — зазначила Анна Ємельянова, артдиректорка SHOTS.
Тим приємнішою є новина, що ця історія матиме продовження. Окрім роликів для ТБ невдовзі планується вихід короткого метру, де глядачі матимуть змогу спостерігати далі за головним героєм і його танцювальним шляхом.
«Цією кампанією ми відкриваємо новий для агенції напрям – створення брендового контенту. Саме зараз ми працюємо над фільмом “Молодість” і, насправді, уже не можемо дочекатися, коли зможемо показати вам цю роботу. Ми дуже сподіваємося, що всім буде цікаво», — зазначив Станіслав Качановський, креативний директор SHOTS.