08 Июн 2021, 16:55

Київстар трансформував нудну роботу прибиральника для промо послуги

Нова спільна робота від SHOTS і Київстар промотує послугу «Щасливий день», підключивши яку раз на 7 днів можна користуватися безлімітним інтернетом безкоштовно, навіть якщо рахунок не поповнювали довгий час.

В ролику герой, звичайний нічний прибиральник у торгівельному центрі, перетворює свої самотні ночі з нудною роботою на захопливі стріми, демонструючи на власному прикладі, що з будь-якого лимону можна зробити лимонад, а із залізного гачка зробити дримбу. Тобто проживати кожен день, ніби він найщасливіший, незалежно за обставин.

Окремі креативні витребеньки героя перетворили на короткі ролики для соціальних мереж, зняті вертикально у форматі «сторіс», щоб історія «органічно» жила не тільки в телевізійному форматі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео